Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stressssss!!!

26-11-2011 9:16:07
hoi iedereen,

met nog 160 dagen op de teller begint de stress toch al toe te slaan! er moet nog zoveel in orde! we zijn ook nog steeds op zoek naar een ceremoniemeester of stagiare! pfff mijn to do lijst is nog eindeloos lang! en ik weet eens de feestdage voorbij zal de tijd vliegen! soms heb ik het gevoel dat ik niet alles in orde ga krijgen! frustrerend is ook dat het vervoer njet zal worden met dat de straten rond ons datum gaan openliggen! de priester, wel das precies tege zijn goesting! pffffff zijn er nog bruidjes die dat gevoel hebben van: aaaaaaahhhhh ik ga ni rondkomen met alles???

groetjes jana

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 606

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik26-11-2011 11:29:01

geen paniek, komt allemaal wel in orde, met 160 dagen op de teller heb je toch nog even de tijd om het één en het ander te regelen.
wij zijn er pas aan begonnen met 168 dagen op de teller.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik26-11-2011 11:45:14

Hey,

Inderdaad nog wel wat tijd maar heb ook steeds dit gevoel... deze nacht zelfs meer wakker gelegen dan geslapen....

Hier nog 139 dagen op de tellen en het zal na de feestperiode zoals je zegt erg rap gaan...
(Ondertussen finaliseer ik ook mijn masterproef, moet Twee dagen na mijn huwelijk worden binnen geleverd eerste stuk....Pff....en hopen dat ons huisje af geraakt, nu nog een bouwwerf )....

Toe we mogen zeker niet te veel beginnen stressen, en er zijn inderdaad vaak bruiden die maar slecht 160 dagen hebben om alles te regelen...Dus toy toy

Veel liefs en op tijd eens goed in en uit ademen...

Groetjes Ellen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:11:30

jaja ik heb ook stress, nog 157 dage!

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:20:48

pffff en nog zoveel te doen!!!!!! aaaaaahhhhhhhhhhh en nu die feestdage die eraan komen!!! die heb ik wel graag he maar das toch een halve maand da je ni veel kan doen vind ik!!
:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...