Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip voor trouwschoenen

26-11-2011 17:36:01
Hallo iedereen,

ik wil een tip meegeven als je nog op zoek bent naar trouwschoenen. Ik heb sinds gisteren mijn trouwschoenen binnen die ik besteld heb via www.sarenza.com. Ik moet mezelf bedwingen om ze niet constant aan te doen. Ik vind ze echt zo mooi
Dit zijn ze in perle blanc http://www.sarenza.com/perlato-lucie-s3310-p0000011603 .
Ik heb ze vorig weekend besteld en woensdag kreeg ik de mail dat ze aangekomen waren in het kialapunt.
Ik was al langer aan het twijfelen om ze te bestellen. Zeker doordat Sarenza zei dat je ze een maat kleiner moet bestellen dan je gewone maat, en omdat hun maattabel niet echt overeenkomt met mijn maat. Normaal heb ik een 39, maar heb een 38,5 besteld.
Voor alle zekerheid ga ik er nog een gelpad of zooltje inleggen, zodat ze goed aan mijn voeten blijven zitten.
Ik had via Internet nog een kortingscode gevonden waardoor je 10% korting kreeg, dat is altijd mooi meegenomen

groetjes
Stephanie

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1145

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik26-11-2011 18:04:23

Waar had je die code gevonden? :-)

Anika
29-9-2012
 Meld misbruik26-11-2011 20:41:32

het zijn mooie schoenen

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik27-11-2011 14:59:28

Ik heb de code gevonden via een website waar allerlei kortingscodes opstaan voor allerlei winkels. Weet niet meer juist de welke, maar als je zoekt op kortingscode Sarenza of iets gelijkaardig zal je verschillende websites tegenkomen.
De code die ik gebruikt heb is SARFEM10 en is goed voor 10%

Zeker een tip als je iets via internet wil bestellen en je kan een kortingscode ingeven, om eerst eens te googelen of je geen code kan vinden die nog geldig is

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik29-11-2011 17:15:22

Oh mooie schoenen! Ik heb gekozen voor schoenen van Doriani (spaans merk) :
http://www.doriani.com/english/collection/classic-collection/3005-Encaje-Marfil.html
X

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 8:13:03

Jouw schoenen zijn ook heel mooi. Tevoren had ik andere schoenen gezien die ik mooi vond, maar toen ik de schoenen zag die ik uiteindelijk gekocht heb, dan wist ik het zeker welke ik wou.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...