Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

derde pas achter de rug!

27-11-2011 9:36:48
Voila dames,
nu begint het pas echt realiteit te worden. Ik heb gisteren mijn laatste pas gehad en de jurk zat perfect. Ik mag ze afhalen vanaf de 15de december en als ik ze dan terug aandoe is het W - day!
Alle verkoopsters/naaisters vinden mijn schoenen en haarspeld prachtig terwijl ze absoluut niet uit de bruidswinkel afkomstig zijn. Dus dat vind ik ook wel een leuk compliment, want ze hebben er toch geen baat bij.
Nu begint het pas door te dringen dat het echt wel nabij komt. Iedereen vraagt of ik stress heb , en buiten de pastoor - perikelen ben ik eigenlijk zeer kalm. Ook al is mijn moeder een week geleden gevallen en loopt ze momenteel met krukken rond. Je kan er toch niets aan veranderen...
Vandaag onze pastoor stalken na de mis, en in de namiddag de menu bespreken met onze zaal!
Dinsdag gaan we onze ringen halen..
Wat heb ik nog te doen buiten de Pastoor
-een mand voor de bedankjes in te steken
-cadeau ouders + getuige bruidegom
-iets halen voor de kindjes
-extra paar kousen halen
-broodjes bestellen voor s ochtends + mijn zilveren koelemmer poetsen
Heb ik niets anders meer op de lijst staan!
Hoe staat het met de andere winterbruidjes?

Groetjes
Sarah

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1456

Kirsten
18-2-2012
 Meld misbruik27-11-2011 10:59:50

Hey Sarah!

bij jullie is het bijna zo ver! Wij hebben onze vrijgezellen op jullie trouwdag, dus ik kijk ook al naar die dag uit :)
Momenteel is het nog niet echt winterweer he, ik ben benieuwd hoe het gaat zijn...
Ik hoop dat jullie de pastoor vastkrijgen vandaag.... Wij hebben hem 2 weken geleden eindelijk vastgekregen, en hij vond ons misboekje al heel goed, dat zijn we nu dus aan het afwerken... De dingen op jouw to-do-lijstje moeten wij ook nog doen, maar natuurlijk nog een heleboel andere kleine dingen. Maar we zien het wel zitten. Nog 83 dagen te gaan! :)

Geniet nog van de laatste 3 weken voorbereiding!

Groetjes,
Kirsten

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik27-11-2011 12:54:00

Hey Sarah!

Goed dat je zo kalm blijft maar ik vraag me af hoe lang dit nog duurt ;) Bij mij begint de spanning stilaan op te lopen, ook al hebben wij nog drie weken langer dan jullie te gaan...
Ik heb vorige week de eerste pas van mij eigen jurk gehad en moet op 16/12 en 11/01 terug om dan hopelijk de perfecte jurk mee te krijgen voor onze grote dag.
Verder zien we de traiteur na voorbije woensdag opnieuw aan de zaal in de eerste week van december - voor de tafelindeling te concretiseren - en een week voor ons huwelijk voor de laatste details. Onze misboekjes zijn klaar maar ik wacht met printen tot de kerstvakantie, mocht er tijdens onze laatste afspraak met de pastoor nog iets gewijzigd worden. Verder: eerste week december bloemen bestellen, raamdecoratie voor de 'ceremoniewagens' en decoratie van de zaal bespreken, schoenen inlopen, muzikant van de kerk nog eens zien, afspraak met fotografen om concrete dagindeling te bekijken, ... Dat is zowat het grotendeel denk ik, er zijn natuurlijk nog heel wat zaken waaraan we stilaan werken :)

Geniet nog van de laatste voorbereidingen!

Groetjes

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik28-11-2011 12:33:36

Hey,

Hier begint het ook op zijn einde te lopen. Zaterdag mijn 2de pas van mijn kleedje gehad, en op 12 december moet ik terug om het een allerlaatste keer te passen.
Dit weekend ook mijn geslaagd proefkapsel gehad met make-up (na het fiasco van mijn eerste proefkapsel een hele geruststelling :))
Nu moeten er nog kleine dingetjes gebeuren.
Afspreken met de ceremoniemeester,
Wensboomkaartjes in elkaar knutselen,
Bruidskindjes gaan oefenen in de kerk
Cd testen
tafelschikking
Liedjes uitkiezen voor binnenkomst feestzaal.

Hopelijk ben ik niks vergeten :)

Groetjes
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...