Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ter Wieke in Wiekevorst - ervaringen?

27-11-2011 10:54:41
Hoi mede-bruidjes

Na een verloving van meer dan 3 jaar hebben mijn vriend en ik uiteindelijk toch een datum geprikt voor ons huwelijk. Wij hebben twee weken geleden beslist om op 25 februari 2011 te trouwen (op die dag zijn we 12 jaar samen), nog 89 dagen te gaan nu. Allemaal vrij kort dag dus om alles georganiseerd te krijgen.

Gelukkig hebben we wel al een aantal vrije zalen in de buurt gevonden, waaronder zaal Ter Wieke in Wiekevorst. We hadden daar nog nooit geweest, maar de zaal zag er veelbelovend uit, zowel qua inrichting en comfort als qua prijs. Heeft er iemand ervaring met deze zaal, is het eten daar lekker? Of heeft er iemand ervaring met de buffetvorm daar?

Bijkomend vraagje: zouden jullie kiezen voor een diner (4 gangen) of een warm buffet (voorgerecht + 3 warme hoofdgerechten in buffetvorm), telkens met bijkomend dessertbuffet?

Alvast bedankt!

Claire
25-2-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1279

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik27-11-2011 11:02:23

Dat ligt eraan wanneer je het dansen in gang wil zetten. Zijn er bij jullie niet echt veel dansers, dan zou ik voor diner gaan, maar als er veel dansers zijn id familie/vrienden dan zou ik er voor zorgen dat het eten niet te lang duurt en dat men rond een uur of elf ten laatste op de dansvloer kan staan.
Ik persoonlijk hou niet van uren tafelen, dus bij ons wordt het een buffet (3 verschillende zodat het aanschuiven ook niet te lang duurt, en zo kunnen wij heel snel gaan dansen).
Wat de zalen betreft kan ik niet helpen.

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik28-11-2011 13:44:02

Jullie dag kan niet lang genoeg duren. Buffetten kunnen vrij vlug afgelopen zijn. Hoe vroeger je het dansfeest start, hoe meer kans het feest vroeg afgelopen zal zijn. De mogelijkheid dat iedereen 5 uren staat te swingen, lijkt mij klein.
grtz www.discovideo.be

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:17:58

awel wij gaan onze feest geven in ter wieke! wij zien het daar volledig zitten, het eten is wel afwachten natuurlijk! hou me op de hoogte ... ben benieuwd! x

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:18:54

en moest je het daar doen ... laat ons iets weten hoe lekker het was! x

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:21:28

We gaan nog naar enkele andere zalen kijken ook, met dank aan de mama die gisteren een hoop zalen heeft afgebeld om te vragen of ze nog vrij zijn.

Als we ons feest in Ter Wiek doen, dan hoor je het zeker hoe het was!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 18:41:27

waar trouwen jullie dan juist? moet in de buurt zijn daarmee mijn vraagje :)

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik29-11-2011 20:15:07

Wij trouwen in Heist op den Berg, jullie ook? Wel alleen maar voor de wet.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 1:50:12

hulshout, alternatieve viering in eigen tuin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info