Terug naar overzicht
Dat ligt eraan wanneer je het dansen in gang wil zetten. Zijn er bij jullie niet echt veel dansers, dan zou ik voor diner gaan, maar als er veel dansers zijn id familie/vrienden dan zou ik er voor zorgen dat het eten niet te lang duurt en dat men rond een uur of elf ten laatste op de dansvloer kan staan.Ik persoonlijk hou niet van uren tafelen, dus bij ons wordt het een buffet (3 verschillende zodat het aanschuiven ook niet te lang duurt, en zo kunnen wij heel snel gaan dansen).Wat de zalen betreft kan ik niet helpen.
Jullie dag kan niet lang genoeg duren. Buffetten kunnen vrij vlug afgelopen zijn. Hoe vroeger je het dansfeest start, hoe meer kans het feest vroeg afgelopen zal zijn. De mogelijkheid dat iedereen 5 uren staat te swingen, lijkt mij klein.grtz www.discovideo.be
awel wij gaan onze feest geven in ter wieke! wij zien het daar volledig zitten, het eten is wel afwachten natuurlijk! hou me op de hoogte ... ben benieuwd! x
en moest je het daar doen ... laat ons iets weten hoe lekker het was! x
We gaan nog naar enkele andere zalen kijken ook, met dank aan de mama die gisteren een hoop zalen heeft afgebeld om te vragen of ze nog vrij zijn. Als we ons feest in Ter Wiek doen, dan hoor je het zeker hoe het was!
waar trouwen jullie dan juist? moet in de buurt zijn daarmee mijn vraagje :)
Wij trouwen in Heist op den Berg, jullie ook? Wel alleen maar voor de wet.
hulshout, alternatieve viering in eigen tuin