TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
caroline
9-6-2012
|
27-11-2011 11:38:01
Ey claire, proficiat met de aankoop van je jurk:)! Bij mij is het net hetzelfde gegaan: eerst naar Jagré geweest in de voormiddag en daarna naar La Tiara. Ik vond La Tiara qua service wel beter, maar das persoonlijk he :). Kelly doet dat echt super vind ik. Gelukkig kon je je jurk bij La Tiara wel nog krijgen, zou wel jammer geweest zijn ander he. Welk merk is het geworden?
Veel plezier bij het nagenieten :)!
|
|
Lauren
15-9-2012
|
27-11-2011 11:43:41
Proficiat met je jurk! De mijne komt ook uit Jagré :) Wat is het geworden?
|
|
Claire
25-2-2012
|
27-11-2011 11:54:48
Ik heb een Sweetheart van bij La Tiara! Echt een mooie, elegante jurk met niet te veel frullen, een mooie drapé, een heel erg korte sleep, en een mooi accent aan de rijgsluiting achteraan.
Volgens Kelly is er meestal wel iets meer tijd nodig dan drie maanden, maar kan het ook sneller als het moet. Ik heb nu het laatste stuk, dus eigenlijk het pasmodel, maar daar was helemaal niks mis mee, en er is nog een korting op ook.
Nu de lingerie nog kiezen, want zonder jarretellen is er geen trouw zegt mijn ventje
|
|
caroline
9-6-2012
|
27-11-2011 11:57:57
Haha:). Ga jij je lingerie bij La Tiara kopen? Ik ben nog aan het twijfelen. Het is wel gemakkelijk denk ik, want dan kan je ineens alles samen al eens passen daar.
|
|
Claire
25-2-2012
|
27-11-2011 12:28:08
Ik denk het wel, omdat ik sowieso van Poirier wou, en dat hebben ze daar.
Kelly kwam trouwens met een goed voorstel af ook. Omdat ik toch wel die jarretellen wou, had ik al gedacht dat ik een bustier zou nemen, maar Kelly zei dat ik dat echt niet nodig heb om zo ingesnoerd te zitten. Ik heb blijkbaar van mezelf al een mooi zandloper figuur, en de jurk is stevig genoeg op de buik. Zij stelde voor om een bh met slip en jarretellengordel te nemen, dan heb ik voor de prijs van één bustier een hele set die ik achteraf ook nog kan gebruiken voor onder andere strapless jurken, die ik toch ook wel in mijn kast heb.
Ik schrok er trouwens van dat ik in de jurk zo'n kleine maat heb, want normaal zit ik rond maatje 40.
|
|
Lindsey
12-5-2012
|
27-11-2011 13:15:57
Claire,
ik heb ook een Sweetheart gekocht. Ze zijn echt mooi hé.
Groetjes Lindsey.
|
|
caroline
9-6-2012
|
27-11-2011 13:27:31
Ik denk dat ik bij mijn eerste pas dan ook eens ga kijken in de winkel wat ze allemaal binnenhebben. Is idd wel een goed idee van haar e:). Een korset lijkt mij echt niet aangenaam om een hele dag te dragen. En op deze manier zal je ventje ook blij zijn e:)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-11-2011 15:22:29
Proficiat met de aankoop en nu nog lekker nagenieten tot de volgende pas!!
groetjes
|
|
Tine
26-5-2012
|
28-11-2011 8:28:38
Ik heb ook een Sweetheart van bij La Tiara met dank aan de goede hulp van Kelly en haar mama
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|