Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Unieke trouwringen

27-11-2011 12:59:41
Hey dames,

Wij zijn gisteren langsgeweest bij Diane Pacholski te Hasselt voor trouwringen.
We zouden ongeveer 1600 euro betalen voor onze trouwringen.
Deze zijn origineel, want ze maakt ze uniek voor 1 koppel.
Wit goud, champagnekleur, dus.
Is dit de gangbare prijs voor kwaliteitstrouwringen-trouwringen?
Ze heeft ons echt wael overtuigd van de kwaliteit en we denken ook, het is een sierraad dat je je hele leven draagt, dus moet het wel van goede kwaliteit zijn en moet het echt naar je wens zijn...
De prijslijst die we hebben doorgestuurd gekregen van Wim Meeusen zijn betreft prijs te vergelijken. De minderdure trouwringen, zijn de hele smalle, fijne trouwringen...Dus de prijs komt wel ongeveer overeen, maar dit zijn geen unieke exemplaren...

Iemand ervaring?

Carmen
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1022

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik27-11-2011 13:05:39

Hoi, Dit is echt wel kwaliteit hoor! Onze ringen komen ook van daar, 2,5 jaar geleden, en we hebben er nog altijd een heel goed gevoel bij. Het is net dat ietsje specialer, omdat ze voor jullie ontworpen zijn. Als jullie budget het toelaat, zou ik niet twijfelen! Inge

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik27-11-2011 13:08:46

Waarom ga je niet eens horen bij Fede Di Oro? Meeusen is niet bepaald goedkoop en als je zegt dat ze qua prijs vergelijkbaar zijn... Wij hadden ook niet echt onze zin gevonden in de collectie van FDO, maar hadden wel perfect in ons hoofd wat we wel wilden. Zij gaan dit maken voor ons. Wij zouden 1836 euro betalen voor de 2 stuks:
mijn hubby's ring: 8 mm breed, 1.2 mm dik, wit goud, maat 60
mijn ring: 10 mm breed, 1.2 mm dik, 14 briljangten, wit goud, maat 52
Bij een collega-juwelier/ontwerper hadden we voor hetzelfde 2600 euro betaald. Voor ons echt wel eens de moeite om tot ginder te rijden. Leveren doen ze persoonlijk aan huis. Dus moest je ze nog niet besteld hebben...

Grts,
San

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik28-11-2011 8:03:55

Hallo,

Onze ringen komen ook van bij Diane Pacholski en ik kan ze echt wel aanraden! Ze zit qua prijs zeer goed in vergelijking met andere ontwerpers. natuurlijk is zij ook afhankelijk van de goudprijs, die op dit moment zeer hoog staat. Qua service, contact,... is ze echt fantastisch.

Je kan bij haar ook oud goud binnenbrengen (oorbel waarvan eentje kwijt, ketting die stuk is,....). Wij zijn zo eens rondgegaan in de familie en hebben toch wat kunnen verzamelen. Zo hadden wij genoeg voor onze beide ringen en hebben we enkel het maakloon moeten betalen.

Onze ringen zijn, na 478 dagen, nog steeds perfect en als ik opnieuw moest kiezen zou ik zeker terug bij Diane gaan!

Hier dus een zeer tevreden klant. Heel veel vrienden en kennissen hebben hun ringen ook van bij haar en zijn ook super tevreden. Zelfs mijn grootouders gaan voor het herstellen, hermaken,... van juwelen bij haar....

Groetjes
Annelies

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik28-11-2011 16:46:08

Zo'n maakloon, op wat komt dat neer?
Ik heb ook voldoende oud goud om een neiuwe ring te laten maken. Voorlopig heb ik al juwelen gezien met maakprijs van 250 euro...

hoe zit het met diana haar maakprijs?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...