Terug naar overzicht
leuk gedaan hoor en je kans ze maar klaar hebben. die van ons zijn ook al een tijdje klaar. gr francis
Wauw Lauren, ik vind ze echt prachtig! Ongeveer dezelfde stijl dat wij willen. Heb je deze zelf ontworpen of gemaakt via een site?Groetjes!
Wij hebben ze zelf ontworpen maar ze zijn gebaseerd op de kaartjes designer damask van wedding paper divas :) Ze hebben nog andere heel mooie designs in gelijkaardige stijlen. http://www.weddingpaperdivas.com/shop/formal--wedding_i...
Mooi gedaan! De mijne zijn ook al klaar! We zijn er snel bij ;-)
Ik vind jullie kaartjes echt heel mooi, ook jullie 'save the date' trouwens :-) Bestellen jullie de kaartjes dan via internet? Jullie zijn alvast een inspiratiebron voor ons, als moeten wij nog veel geduld hebben voor het aan onze beurt is. Succes!
Eén van onze buren is drukker. Wij gaan eens vragen of hij voor ons geen vriendenprijsje zou kunnen maken :D Anders zullen ze inderdaad gewoon via het internet worden besteld.
super mooi kaartje. vooral ook een prachtige foto !!!!
Héél erg mooi! Ziet er zeker ook niet 'geknutseld' uit (vind ik toch belangrijk). Maar vooral jullie foto vind ik echt prachtig! (ha, zelfde commentaar als Nathalie hierboven zie ik ;)Groetjes!
Dat is goed om te horen :D Als je zelf iets maakt ben je toch altijd een beetje bang dat het er maar wat gekunsteld uitziet.En dankjewel over de complimenten over de foto :D
Hoi Lauren..Mag ik je vragen in welk programma dit gemaakt is! Vind ze super !En als ik het goed zie ik is het toch een enkel kaartje hé, gene dubbel (met binnen in tekst).Ik volg dit op voor leuke ideetjes :-)
Ze zijn gemaakt in Adobe Fireworks. Het is inderdaad een enkel kaartje :) Dat vond ik persoonlijk leuker :D
hmmm es kijken of ik da op mijn pc ook kan installeren. Werk met mac en heb geen idee wat allemaal compatibel is (heb het nog niet zo lang).Vind ook super tof !! :-)Hoe handel je het erna verder af? je maakt er een jpeg bestand van en zet het op stick. en zo dan na de drukker?Heb je ook al een idee wat de drukkosten kunnen zijn?sorry voor al mijn vraagjes ma vind ze super en ben zelf mijne kop aan het breken hoe ik het allemaal moet doen :-)en mijn schatje bekijkt het allemaal maar vanop de zij lijn :-) groetjes
Ik weet ook niet zo goed wat allemaal kan met Mac, maar ik weet wel dat die van zichzelf ook al heel goeie design programma's hebben, dus er zal sowieso wel iets uit de bus komen ;)Wij gaan inderdaad jpeg/png bestanden van hoge resolutie op een usb stick zetten en dan bij een drukker informeren denk ik. Ik was eerst van plan om ons uitnodigingen bij vistaprint te laten drukken maar de formaten staan mij daar echt niet aan. 10 op 14 vind ik te klein, 14 op 21 te groot. Onze ontwerpen zijn 11 op 17 en dat vind ik prima dus ik wil daar niet echt ver van afwijken.Ik kwam op vistaprint nochtans maar op een euro of 60 uit voor een 80-90tal afdrukken (drie verschillende soorten, hoe meer van éénzelfde soort hoe goedkoper) maar dat formaat stoort me echt. Bij de kerstkaarten staat wel een gelijkaardig formaat, misschien dat we het zo oplossen :p Eén dezer gaan we ook eens bij een drukker vragen hoeveel zoiets kost, ik denk dat je daar toch al snel op het dubbele mag rekenen, we zullen zien :)
Heel mooi gedaan!
Heel leuk ontwerp en vooral een hele mooie, spontane foto!!groetjes!