Terug naar overzicht
Ik ga dit volgen.Wij hebben ons 2 zoontjes als bruidskindjes. Dan zijn ze 2 en 4.het bord met tekst vind ik niks voor ons.Maar nu ben ik me aant afvragen: Moeten ons ventjes voor mij en mijn papa lopen of moeten ze al bij mijn toekomstige staan? Heb ik eigelijk nog niet echt bij stil gestaan.Groetjes.
Ik heb al eens gezien dat het bruidskindje een houten treintje mee naar voren trekt met de namen van het bruidskoppel. Aan het treintje hingen ook de ringen.Groetjes
Ik vind dat je zelf kan kiezen waar de kindjes staan/lopen.Of eentje bij de papa en eentje bij de mama? Ik ga dit item wel volgen want wij hebben ook 3 bruidkindjes, meisje van bijna 6, jongens van 7,5 en 4,5. Het meisje zal wss rozeblaadjes gooien en de kleinste zal onze ringen dragen. Maar voor de andere jongen hebben we niets. Dus ben eens benieuwd!
Als jullie een voetbal familie hebben zoals onze mannelijke familieleden (en ja, ook mijn toekomstige), dan hebben wij (denk ik) een leuk idee.De bruidsjongens rollen een mega grote voetbal tot aan het altaar, op die manier, komen ze heel speels binnen en hebben ze niet de indruk dat iedereen naar hen kijkt :-)Het is maar een ideetje!Groetjes
met 5 bruidskindjes ga ik zeker dit topic volgen hoor
Wij hebben ook 5 bruidskindjes, eentje het kussentje met de ringen, de anderen bloemblaadjes?
En al iets gevonden?
neen, niet echt! Ik denk dat ik het maar simpel ga houden en geen extraatjes ga laten doen door de jongens ( de oudste draagt wel de ringen).Jij iets gevonden, Stéphanie?
Neen nog niet. Nu we hebben nog wel eventjes ook hé. Tegen dan, wie weet ;-)Veel succes alvast!
Ja dat is waar! laten we hopen!
Wij hebben 8 bruidskindjes... kindjes van broers en zussen. De 3 meisjes van 9, 7 en 6 zullen ook bloemblaadjes strooien, de twee jongens van 4 zullen een (opgesmukte en versierde) bolderskar trekken waar de drie kindjes van 1 inzitten... Nu maar hopen dat er niet teveel tranen zijn... Niet echt origineel maar weet ook niets anders...