Terug naar overzicht
Ik dacht persoonlijk 1 menukaart per tafel of ben ik verkeerd?
Ik denk dat je voor elk koppel 1 menukaart voorziet!!Frida
1 menukaart per tafel normaal gezien..groetjes
wij doen ook 1 menukaart / tafel
Ik zou ook gaan voor 1 à 2 menukaarten per tafel, afhankelijk van de grote van de tafels.Maar ik voorzie wel enkele extra exemplaren.Want uiteraard wil je zelf er eentje bijhouden en zoals bij ons:de mama en nog enkele van de familie plakken dit mee in de fotoalbum.Dit gaat uiteraard ook niet over 20 stuks extra hé.Mss ff vragen aan je naaste familiexxx
Hallo, Wij werken met grote ovalen tafels met ong 16pers per tafel en zullen 4 kaarten per tafel zetten;groetjes!
Wij zullen 1 menu per koppel voorzien :-). Zo kan iedereen er eentje mee naar huis nemen en staat de tafel toch niet te vol (wat bij 1 per persoon wel zo is :-)). 1 per tafel van 8 à 10 personen vind ik echt veel te weinig, zo gaan ze nog vechten om een menu ;-).Groetjes!Evelien
Hey, wij doen één menu per koppel. Stefanie
Hey, bij een tafel van ongeveer 8-10 personen zijn 2 menu kaarten wel voldoende hoor, tenzij je werkt met langwerpige tafels waar meer mensen aan zitten. Dan zou ik voor 4 kaarten gaan, maar het is ook niet de bedoeling dat de hele tafel vol menu kaarten ligt :DLieve groetjesAlessia
Wij hebben een menu kaart gemaakt per koppel of per single. Iedereen heeft ze mee naar huis genomen
Een stuk of 4 per tafel zal wel genoeg zijn denk ik. En wij maken ze zelf (niet bij de drukker laten drukken).