TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
29-11-2011 9:26:11
leuk om te lezen vrijdag winkel 5 gaan doen hopelijk deze keer wel een beslissing kwordt al nerveus als ik er aan denk de meeste vinden hun jurk al in de 1ste of 2de winkel lees ik hier had zo mijn hoop op de laatste winkel gezet (lasposa) kwas er zo zeker van daar mijn dress te vinden maar geen klik met de verkoopster ik zei geen ian stuart , geen linea raf wat hangde er in mijn kleedkamer 5 jurken van ian 1 van linea met zwart terwijl ik had gezegd geen kleur dan krab je toch eens in je haar zeker als je dan bij het buitenkomen er een ander bruidje ziet staan in iets dat veel meer je stijl is zucht (al ging het eigenlijk al mis toen ze me mijn 1ste jurk liet passen terwijl ze in de boek keek welke jurk mijn collega had , ze kwam terug mmet een rood hoofd en moest bekenen dat die jurk bijna de zelfste was als collega pff)
|
|
pascale
2-6-2012
|
29-11-2011 9:50:54
Hoi Timna,
Dat is wel lastig zeg. :-s Maar je mag niet opgeven, er zijn er heus wel meer die meer dan 2 winkels doen heb ik al gemerkt! Ik vind de collecties in de winkels ook allemaal zo verschillend!! Ik heb nog maar zelden een kleed tegengekomen dat ik in een andere winkel ook heb aangehad! Dus wie weet, bij een volgende winkel ontdenk je een jurk die "jouw" jurk wordt!
Succes nog!
Groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
29-11-2011 10:00:35
dat geeft goeie hoop nu kheb me van deze keer goed voorbereid want na al die jurken weet ik wat ik zeker wel en niet wil dus duidelijke documentatie en uitleg zal ook al veel zijn denk ik
|
|
Lauren
15-9-2012
|
29-11-2011 11:50:05
Bij mij is het omgekeerde waar: ik begin nu toch een beetje te panikeren omdat iedereen meer dan winkel doet. Ik had bij de eerste winkel al wel iets moois gevonden maar nu ben ik natuurlijk bang dat ik een nog mooier kleed ben misgelopen. Drama drama drama ;)
|
|
inge
15-9-2012
|
29-11-2011 20:39:33
Ik heb ook maar één winkel gedaan en heb vijf kleedjes gepast. Het tweede kleed was raak, maar de verkoopster zei dat ik er nog een paar moest passen, voor een keer in je leven dat je bruidskleedjes kan passen; het is nr twee gebleven en ben nergens meer gaan kijken. Wel al veel collecties op het internet bekeken en ben nog steeds heel tevreden met mijn keuze.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|