Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Limegroen haaraccesoire te koop!

29-11-2011 12:54:00
Hallo,

Mijn mama heeft nog een limegroen haaraccesoire (slechts eenmaal gedragen) die ze graag zou verkopen. Ons themakleur die over gans de lijn doorliep zowel bij de dassen, ballonnen, uitnodigingen, menu's, misboekjes was limegroen. Mijn mama haar kleedje van Linea Raffaelli had accenten van donkerblauw, wit en limegroen. Ideaal om kort haar toch een beetje feestelijk te maken.

Wie interesse heeft mag altijd contact opnemen.

Groetjes,
Kelly

Kelly
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 767

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik29-11-2011 15:29:20

Hallo Kelly,
zou je een foto + de prijs kunnen doormailen naar mij?
Ik heb een limegroen kleed, en dan kan ik zien of het bij die stijl past. :-)

Alvast bedankt!
Katrien
wetrouwen@hotmail.be

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik29-11-2011 17:09:10

Hey Kelly

Ons kleur wordt waarschijnlijk ook limegroen (mss met bruin), kan je mij wat foto's bezorgen van jouw uitnodiging, de zaal etc? Ik zou graag eens zien hoe het er in zijn geheel uitziet...

Alvast super bedankt!

Groetjes

Emilie

debbie
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 21:02:42

Hey, graag had ik ook wat dingetjes gezien zoals uitnodiging missch? Veriering in de kerk en zo? Onze kleuren zijn ook lime en zwart!!

Mercikes
Debbie
debbieds1@hotmail.com

Veerle
12-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 21:13:12

Hey Kelly,
Als je dan toch bezig bent, mag je mij ook een mailtje sturen ;)
veerle_thoonen@hotmail.com
Alvast bedankt !

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik1-12-2011 8:25:18

Hoi Kelly,

Ik geef je dan ineens mijn e-mailadres ook door: emilie.spiessens@skynet.be

Thx!

Emilie

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:27:46

hey kelly bij ons is ook als limegroen gecombineerd met grijs de kleuren van men jurk zou je mij ook fotos van je zaal en andere kunnen mailen alvast super bedankt
inneke98@Hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...