Terug naar overzicht
Mijn mama heeft nog een limegroen haaraccesoire (slechts eenmaal gedragen) die ze graag zou verkopen. Ons themakleur die over gans de lijn doorliep zowel bij de dassen, ballonnen, uitnodigingen, menu's, misboekjes was limegroen. Mijn mama haar kleedje van Linea Raffaelli had accenten van donkerblauw, wit en limegroen. Ideaal om kort haar toch een beetje feestelijk te maken.
Wie interesse heeft mag altijd contact opnemen.
Groetjes,Kelly
Hallo Kelly,zou je een foto + de prijs kunnen doormailen naar mij?Ik heb een limegroen kleed, en dan kan ik zien of het bij die stijl past. :-)Alvast bedankt!Katrienwetrouwen@hotmail.be
Hey KellyOns kleur wordt waarschijnlijk ook limegroen (mss met bruin), kan je mij wat foto's bezorgen van jouw uitnodiging, de zaal etc? Ik zou graag eens zien hoe het er in zijn geheel uitziet...Alvast super bedankt!GroetjesEmilie
Hey, graag had ik ook wat dingetjes gezien zoals uitnodiging missch? Veriering in de kerk en zo? Onze kleuren zijn ook lime en zwart!!MercikesDebbiedebbieds1@hotmail.com
Hey Kelly,Als je dan toch bezig bent, mag je mij ook een mailtje sturen ;)veerle_thoonen@hotmail.comAlvast bedankt !
Hoi Kelly,Ik geef je dan ineens mijn e-mailadres ook door: emilie.spiessens@skynet.beThx!Emilie
hey kelly bij ons is ook als limegroen gecombineerd met grijs de kleuren van men jurk zou je mij ook fotos van je zaal en andere kunnen mailen alvast super bedankt inneke98@Hotmail.com