Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

FDO

29-11-2011 13:49:32
Hallo,

Volgende week vrijdag afspraak gemaakt voor trouwringen bij FDO.
Kijk er heel erg naar uit, heb hele mooie ringen gezien op de site voor een degelijke prijs.
Iemand ervaringen met FDO?

Alvast bedankt

Kim

Kim
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 769

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2011 15:46:46

hoi Kim

Hier een zeer tevreden bruidje van FDO!

We hebben onze trouwringen daar besteld. Het is een nieuwe creatie geworden met oud goud van 2 ringen van mijn overleden grootmoeder + 10 briljanten van mijn moeder.

Je kan alle modellen naar eigen smaak en zin laten aanpassen. Ze nemen zeker de tijd en zijn niet opdringerig.
Qua prijs ook zeker bij de betere!

groetjes en veel kiesplezier!
Joyce

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik29-11-2011 15:52:16

Heej Joyce

Je stelt mij gerust
Kvind sommige prijzen op de site echt wel aan de lage kant, zo laag dat ik soms twijfel of die wel kloppen!!
Maar we zien het wel.
In elk geval bedankt voor de reactie

Groetjes
Kim

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik29-11-2011 16:36:06

Hey Kim

Mijn ringen zullen ook van FDO komen, wij zijn ze een tijdje geleden al gaan kiezen. Wij hebben 800 euro betaald voor de 2.

Mijn vriend heeft iets simpels gekozen, ikzelf heb er eentje in witgoud met een steentje. Ik wou zelf geen hele opvallende want ik heb een prachtige, maar echt een prachtige verlovingsring gekregen van mijn ventje en daar zal geen enkele andere ring meer kunnen aan tippen voor mij :-)

Wel rekening ermee houden dat ze 100 euro voorschot vragen en geen bankcontact hebben.

Succes!

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik29-11-2011 16:46:55

Heej Sylvia,

Mijn vriend moet ook maar iets simpel hebben, hij gaat em toch niet veel dragen door z'n werk.

Goede tip van dat voorschot, zullen ervoor zorgen dat we geld bij hebben!
Dank u wel!!

Groetjes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik29-11-2011 16:51:44

Hey,

Wij hebben twee weekjes geleden ook onze ringen besteld bij FDO... Erg tevreden van de service tot hier toe en de keuze die ze hadden.
Ik had oud goud mee en daarmee is mijn ring betaald... Een wit gouden,met 6 briljantjes erin. Enkel die van men verloofde moeten we dus nog betalen...

Veel plezier met kiezen

Groetjes

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 8:47:47

Wij willen ook eens naar FDO maar hebben absoluut geen idee van welke ring te kiezen. Mijn verloofde wil iets héél simpel en ik heb geen idee van wat ik wil. In ringen ben ik echt een moeilijke. Het zal zeker geen goud worden, waarschijnlijk wit goud met een steentje ofzo. Alleen wil ik ook geen te opvallende ring. Heeft er iemand toevallig een foto van de ringen die jullie gekozen hebben? Mail: dorien17@hotmail.com

Groetjes,
Dorien

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 12:54:20

Wij zijn vorige week naar FDO geweest en ze hebben inderdaad veel keuze aan een heel goede prijs maar wij hebben onze ringen daar toch niet besteld. Wij vonden FDO eerder een ringenfabriek waar gevoel voor creativiteit en liefde voor de materialen wat onbreekt. Het gevoel is moeilijk uit te leggen maar vergelijk het met FDO die ringen produceert/fabriceert en een goudsmid die ringen creeert/ontwerpt/smeedt. Ik weet wel dat je bij FDO je ring kan aanpassen zoals je graag wil maar uiteindelijk blijft het allemaal vrij standaard. Ik wil hiermee trouwens zeker geen afbreuk doen aan hun service of keuzemogelijkheden maar trouwringen zijn voor ons iets unieks en vertrouwen daarom liever op ons buikgevoel.
FDO was voor ons wel een heel nuttige ervaring omdat je dan een beter idee krijgt van welke stijl of welke breedte van ring je aangenaam vindt om te dragen.

Veel plezier en succes met de zoektocht!
Groetjes,
Stefanie

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik30-11-2011 17:26:51

Hoi Stefanie,
ik kan je gevoel ergens wel begrijpen. Maar als je echt wilt; ontwerpt FDO volledig nieuwe modellen .
Ik zag echt niets graag van wat ze hadden liggen. Wegens dat hij zeer snel door had dat ik niet hapte vroeg hij mij wat zie je wel graag... Ik ben het beginnen uitleggen , vervolgens heeft hij het uitgetekend. Onze visie naast die van hem...Is laten bezinken, teruggegaan weer aanpassingen aan de tekening.Plus beslissingen genomen. Soms het ook niet eens met zijn voorstellen, en voet bij stuk gehouden. Zelfs een eerste pas gehad van het ontwerp om zodoende nog aanpassingen te doen, voor alle zetwerk werd uitgevoerd. Gisteren het uiteindelijke resultaat gaan ophalen . Nog beter als verwacht!
Hij gaat de ring ook niet meer maken, zodat het een volledig uniek stuk blijft.
Maar wij hebben wel op voorhand verschillende juweliers bezocht om te zien, wat mijn stijl was.
Ik vind het een aanrader !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...