TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gitte
14-4-2012
|
29-11-2011 15:52:08
Hoi hoi,
Ik vermoed dat ze zo goedkoop zijn omdat de binnenkant niet in leder is, maar kunststof. Maar voor schoenen die je maar 1 keer draagt, maakt dat niet zo veel uit naturlijk ;-)
En ja, ik heb al ervaring met Brandos. Ik ben dan ook -zoals de meeste vrouwen- verzot op schoenen. Ik heb er al verschillende keren besteld en ben heel tevreden. Ik heb wel geen ervaring met dit merk, dat ken ik niet. Maar het is zoals je zegt: als de schoenen je niet aanstaan, kan je ze gewoon terugsturen. Heb het zelf nog geen enkele keer hoeven doen...
veel shopplezier!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
29-11-2011 15:55:39
Bij Tsjari in Breda hebben ze ook leuke schoenen! Succes! X
|
|
Romina
6-7-2012
|
|
|
Evelien
1-9-2012
|
29-11-2011 18:44:47
Heyhey,
Hier geen ervaring met brandos.be maar wel een vraagje aan de bruidjes die online hun schoenen bestellen: hoe weten jullie dat de schoenen bij jullie jurk gaan passen?? :-s Een foto geeft immers vaak een verkeerd beeld en er zijn zoveel soorten wit & crème...
Ik heb al gemerkt dat de schoenen via internet heel wat goedkoper zijn dan in een bruidswinkel maar wat als ze het verkeerde soort wit zijn? Je kan toch moeilijk 10 paren bestellen en er dan 9 terugzenden?
Groetjes!
Evelien
|
|
Imke
31-3-2012
|
29-11-2011 19:05:01
Mijn schoenen komen ook van Brandos.be (floribi van chie mihara). Werden snel geleverd. Heb ze wel niet moeten terugsturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
29-11-2011 20:31:04
@ Romina: ik denk dat het tweede paar (de minst hoge) misschien beter zijn voor een ganse dag, maar zoals je ziet...ga ik ook voor de hoge hakken é ;-). Wacht af tot je pakketje er is en dan zal je snel voelen of het haalbaar is qua hoogte...zo ga ik het ook doen :-)
@ Evelien: Wel, heb me dat ook al afgevraagd zene :-)! Mijn jurk is in elk geval niet wit-wit, maar ik denk dat de meeste schoenen in 'gebroken wit' wel onder mijn jurk zullen passen zene. Het moet niet exact dezelfde tint zijn denk ik? Als je echt zeker wil zijn, moet je bijna je schoenen in dezelfde winkel als je jurk kiezen, zodat je deze er kan tegen houden en kleur vergelijken... Ik ga nu 1 keer dit paar via internet bestellen, maar als het zou tegenvallen ga ik toch maar naar Stylez Shoes gaan...en dan kies ik een ander model. De kleur zal altijd een beetje afwachten zijn denk ik!
@ Imke: oh, zien er echt makkelijke pumps uit!! en leuk detail vooraan...goed gekozen!
|
|
Romina
6-7-2012
|
29-11-2011 21:02:58
Hey hey
@Sandra: Wie niet waagt niet wint hé :D Als we de hoge niet eerst proberen zullen we het niet weten hé.
Over de kleur van de schoenen. Ik ben eerst gaan kijken bij Le Chapeau in Bree. Ze vroeg welke maat en wat voor iets ik wou en toen is ze een paar schoenen gaan halen. dus ik vroeg of ze de kleur van mijn kleed niet moet weten en toen zei ze dat dat toch allemaal ongeveer hetzelfde is tegenwoordig. Tenzij je echt een kleur hebt gekozen natuurlijk.
Groetjes.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
29-11-2011 22:16:16
Ik heb gewoon een witte jurk maar als ik ze tegen andere trouwjurken zie is echt wit toch wat lichter en echt gebroken wit toch wat donkerder (en dan zwijg ik nog van crème), dus ik zit er echt wel tussen...
Ik vind het (ook in het dagelijkse leven trouwens :-)) echt belangrijk dat het dezelfde soort wit is, zo zal ik bvb ook nooit een witte handtas en gebroken witte schoenen combineren of een chocoladebruin t-shirt met een donkerbruine gilet... :-) Maar dat is persoonlijk natuurlijk (jaja ik ben raar :-p) :-).
Ik heb een stukje stof van mijn jurk en ga hiermee schoenenwinkels afschuimen denk ik :-).
Bedankt voor de reacties! ;-)
Groetjes!
Evelien
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
30-11-2011 8:29:25
Ik vind het persoonlijk ook geen probleem dat mijn schoenen een iets andere kleur zou hebben dan mijn kleed. Het is niet dat je schoenen altijd te zien gaan zijn als je een lang kleed hebt. Aangezien ik een prinsessen-romantisch kleed heb, heb ik niet gekozen voor schoenen met een punttip maar voor schoenen met een rondere tip. Mijn schoenen hebben een lichte parelmoer afwerking.
Ik denk dat het vooral van belang is dat je schoenen kiest die je mooi vindt en waarbij je niet direct pijnlijke voeten krijgt. Of het kleur van je schoenen en kleed identiek hetzelfde zijn, vind ik zelf minder belangrijk.
groetjes
|
|
Liesbeth
14-9-2012
|
30-11-2011 13:38:46
Hoi allemaal,
Ik heb mijn kleed besteld vorige week, dus nu kan ik beginnen kijken achter schoenen dat ik ze heb tegen mijn pas beurt in mei he... kopen jullie 2 paar? Hoge voor door de dag en andere voor s'avonds? ik heb snel pijnlijke voeten maar wil toch iets met een hakje dat niet te hoog is, aan de andere kant denk ik s'avonds gerust witte ballarina's durven aan te doen (heb er hier zelfs nog een paar staan van vorige jaar) en dat kan ik daarna nog eens aandoen he. Kijken jullie allemaal in bruidswinkels? Ik dacht dat in het voorjaar sowieso wel witte en creme schoenen opkomen maar ja is dat dit seizoen zo? en ja uw goesting dan weer enzo... niet simpel he allemaal ;-) maar wel leuk om al te kijken en te kiezen :-)
gtjs
|
|
Liesbeth
14-9-2012
|
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
30-11-2011 15:01:40
Dag Liesbeth, ik heb deze gekocht: http://www.sarenza.com/perlato-lucie-s465153-p0000011603 en ik vind ze echt supermooi. Ik ga deze zo lang mogelijk aanhouden. Voor 's avonds ga ik een paar ballerina's voorzien als noodschoenen als ik het echt niet meer kan houden op mijn hoge hakken. Maar daarvoor neem ik gewoon een paar dat ik al heb liggen. Ik heb ze nu al besteld. Mochten ze niet goed geweest zijn, had ik nog tijd om verder te kijken. Ik moest tegen februari mijn schoenen hebben, ik had ook geen zin om te wachten op de nieuwe schoenencollectie. Als daar niets naar mijn zin was, ik had geen zin om bij wijze van spreken het eerste beste paar witte schoenen te kopen. groetjes
|
|
natasha
7-7-2012
|
30-11-2011 20:49:02
hey, Heb de mijne besteld bij light in de box. Gewoon Super en veel keus aan zeer goede prijzen. Mijn bollero heb ik hier ook bij besteld. Vind deze site echt de moeite. gtj
|
|
Liesbeth
14-9-2012
|
2-12-2011 20:45:30
He Stefanie, die zien er super uit! Ja zo wil ik er ook op dat gedacht, eerder Leer zo, zijn dat leren? Die echt bruidsschoenen zijn allemaal satijn en dat vind ik zo zonde, dat doe je toch noit meer aan?! En zo een ecru-creme pump is nog keimooi in de zomer onder een jeans ;-)
|
|
Liesbeth
14-9-2012
|
2-12-2011 20:46:07
Natasha zal daar ook eens kijken, merci voor de tips he :-) Wel leuk dat je dat hier allemaal kan vragen! grtjs
|
|
An
18-8-2012
|
4-12-2011 22:37:54
Natasha; wat was je ervaring met light in the box? heb je veel verzendkosten moeten betalen? en levertermijn? kloppen de maten nog wat? grtz
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
5-12-2011 15:25:49
Liesbeth, de schoenen die ik gekocht heb zijn inderdaad in leer, niet in satijn. Ik heb deze schoenen ook inderdaad gekozen dat ik die nadien nog gemakkelijk eens kan dragen. Ik vind ze veel te mooi om zo maar te laten liggen en niet meer kunnen aan te doen. Ik moet me nu al bedwingen om er in huis niet constant mee rond te lopen. Ik heb ze voor alle veiligheid bij mijn moeder thuis gelegd.
groetjes
|
|
natasha
7-7-2012
|
5-12-2011 20:27:32
@ an: na een week was al wat ik had besyeld er al maar de verzend kosten zijn er ni maar heb wel 14dagen duane kosten moeten betalen ongv 30euro grtj
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|