TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gitte
14-4-2012
|
29-11-2011 15:52:08
Hoi hoi,
Ik vermoed dat ze zo goedkoop zijn omdat de binnenkant niet in leder is, maar kunststof. Maar voor schoenen die je maar 1 keer draagt, maakt dat niet zo veel uit naturlijk ;-)
En ja, ik heb al ervaring met Brandos. Ik ben dan ook -zoals de meeste vrouwen- verzot op schoenen. Ik heb er al verschillende keren besteld en ben heel tevreden. Ik heb wel geen ervaring met dit merk, dat ken ik niet. Maar het is zoals je zegt: als de schoenen je niet aanstaan, kan je ze gewoon terugsturen. Heb het zelf nog geen enkele keer hoeven doen...
veel shopplezier!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
29-11-2011 15:55:39
Bij Tsjari in Breda hebben ze ook leuke schoenen! Succes! X
|
|
Romina
6-7-2012
|
|
|
Evelien
1-9-2012
|
29-11-2011 18:44:47
Heyhey,
Hier geen ervaring met brandos.be maar wel een vraagje aan de bruidjes die online hun schoenen bestellen: hoe weten jullie dat de schoenen bij jullie jurk gaan passen?? :-s Een foto geeft immers vaak een verkeerd beeld en er zijn zoveel soorten wit & crème...
Ik heb al gemerkt dat de schoenen via internet heel wat goedkoper zijn dan in een bruidswinkel maar wat als ze het verkeerde soort wit zijn? Je kan toch moeilijk 10 paren bestellen en er dan 9 terugzenden?
Groetjes!
Evelien
|
|
Imke
31-3-2012
|
29-11-2011 19:05:01
Mijn schoenen komen ook van Brandos.be (floribi van chie mihara). Werden snel geleverd. Heb ze wel niet moeten terugsturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
29-11-2011 20:31:04
@ Romina: ik denk dat het tweede paar (de minst hoge) misschien beter zijn voor een ganse dag, maar zoals je ziet...ga ik ook voor de hoge hakken é ;-). Wacht af tot je pakketje er is en dan zal je snel voelen of het haalbaar is qua hoogte...zo ga ik het ook doen :-)