Nu Online
Momenteel zijn er 556 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wel of geen bolero?

29-11-2011 19:27:49
We trouwen op 2 juni. Hopelijk is het stralend zonnig weer, maar wat als het bewolkt is?
Ik zit erg te twijfelen of ik nou wel of geen bolero in dezelfde stof als mijn kleed ga nemen.
Mijn armen en schouders gaan volledig bloot zijn.
Op het avondfeest doe ik hem sowieso niet aan.
Bij wat frisser weer dus enkel onderweg naar het stadhuis, in het stadhuis zelf en eventueel tijdens de foto's. Maar toch ook wat foto's zonder natuurlijk.
En 305 euro vind ik dan vrij prijzig.
En als het toch warm is, tja dan heb ik het ding voor niks gekocht. Maar als het frisjes is ga ik natuurlijk blij zijn als ik het ding heb.

Zucht, ik weet het niet....

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 958

Lien
26-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:34:05

Wij trouwen op 26 mei '12 en heb altijd koud.
Ik heb ook een bolero gepast, maar ik vind de prijs ook hoog,
zeker als je hem dan die dag ook niet veel draagt.

Ik zou dan eerder opteren voor een stola, zo heb je toch iets over je heen,
terwijl de prijs wss wel zal meevallen...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:47:27

Hey, ik trouw in september en zoals iedereen hoop ik op goed weer. Ik ga geen Bolero aandoen omdat dat helemaal niet bij mijn kleedje past en ik vind het zelf ma niets. Als het echt koud is zal ik eens heel lief naar mijn man kijken en dan zal hij met plezier zijn jas geven, maar anders bijt ik gewoon even op de tandjes :D Lieve groetjes Alessia

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:55:22

Hoi Vanessa,

Wij trouwen op 12 mei en ik heb ook geen stola of iets anders...
Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo mooi... maar hangt natuurlijk ervanaf wat voor een trouwjurk je hebt... iedereen zijn mening natuurlijk :-)

Groetjes

Els
8-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:57:28

toen ik mijn kleed heb gekocht, zeiden ze dat ik nog altijd 2 weken voor de trouw zo'n stola kon kopen! Ik had dit ook gepast op mijn kleed, maar vond dit niet zo mooi, dus hoop ik op mooi weer en anders ga ik toch ook maar op mijn tanden bijten hoor!
Groetjes!

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik29-11-2011 20:33:36

Ik zou ook geen bolero nemen als je in juni trouwt. Een stola is misschien een goedkopere en "luchtigere" optie. Ik heb een stola, omdat die inbegrepen was in de prijs. Ik was niet van plan om een stola (of bolero) te dragen, maar nu zal ik dat misschien wel doen voor de kerk, omdat mijn schouders dan niet bloot zijn.
Als je ergens op vakantie een kerk gaat bezoeken, dan laten ze je zelfs niet met spaghettibandjes of gewone dunne bandjes binnen omdat het te respectloos zou zijn. Volledig ontblote schouders is er dan zeker over in een kerk, dus daarom denk ik dat ik op dat moment (en enkel dan) toch een stola zou dragen. Ook al ben je een bruid, het blijft een kerk.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 20:35:30

Hey

Ik heb tijdens de pas een 'cirkelvestje' gepast in organza - is een soort langwerpig cilindervormig ding...je steekt er je armen door en kan het dan om je schouders hangen (bedekt dus je schouders en schouderbladen zeg maar). Het paste in elk geval wel bij mijn jurk (onderkant ook volledig organza). Ken wel de prijs niet...moest het nu echt duur zijn, ga ik het niet nemen denk ik...We trouwen 7 september dus ongeveer zelfde 'temperaturen' zeker dan? ;-)

Moeilijk e!!

groetjes

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik29-11-2011 20:42:07

Je hoeft het niet te doen voor de warmte. Die dag leef je zo op adrenaline dat je de koude, vermoeidheid,... Totaal niet voelt :-) Groetjes, Hanne

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik29-11-2011 20:46:45

hallo

ik weet het nog niet, de bolero zat bij me jurk toen ik hem kocht.
maar ik vind dat hij me nog breed maakt. zal wel zien bij me door pas

gr francis

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik29-11-2011 21:30:48

hoi

En een tunnelstola in tule? Dan zijn je schouders toch een beetje bedekt, maar houdt het geheel luchtig...
Zie foto's voor wat ik precies bedoel :-):
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101501864240796...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101501661999696...

Vanachter kan je dit wel een beetje naar beneden trekken.

groetjes

Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik29-11-2011 22:00:05

Zo'n stola in tule is ook wel een idee ja, oogt ook mooi, maar eigenlijk zou ik die bolero meer kiezen voor het ietsje warmer te hebben, moest het niet zo warm zijn.
En een stola in tule daar krijg ik het niet warmer van denk ik :-)
Zonder iets vind ik sowieso mooier, maar de hele tijd kou lijden is natuurlijk ook niet fijn.
Het gaat om deze jurk:
http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/bridal/linea-...

Maar dan in het rood.
Ik heb nu enkel de jurk besteld. Ik kom in januari terug om de maten te laten opnemen (eerst nog veel afvallen) en zou dan moeten beslissen of ik wel of niet een bolero pak, zoasl op de foto.
Dan kan het uit dezelfde stof worden gemaakt en zit ik niet met een eventueel licht kleurverschil.
305 euro voor zo'n klein lapje stof is natuurlijk wel veel he....

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 7:59:23

Ik zou daar zeker niet zoveel geld voor betalen, als je het toch nauwelijks zult dragen. Is het geen optie om in een gewone winkel op zoek te gaan naar een bijpassende sjaal/omslagdoek? Nu met de feestdagen hebben ze wel dingen in mooie stoffen. Dat zal een stuk goedkoper uithouden en je voor die paar momenten ook wel warm houden.

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik30-11-2011 10:26:45

dat kleedje is wel heel mooi met die bolero vind ik,maar toch best duur.

Onze trouw is in maart dus heel warm zal het wellicht niet zijn.
dus kocht ik in de veritas een bijpassende sjaal-omslagdoek voor een 15€.
Valt van niet hoog is best mooi.

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 12:42:01

Mss kan je eens bij p&c gaan kijken.
Die verkopen ook trouwjurken dus zullen ze zeker ook bolero's hebben
zelf ga ik er ook geen nemen

Groetjes wendy

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 13:02:18

Wij trouwen een weekje later en ik ga er niks bijnemen. Ik zal dan wel kou lijden ofwel is het hopelijk goed weer! :)

natasha
7-7-2012
 Meld misbruik30-11-2011 20:46:31

Hey,
Ik vind de prijzen voor een bollero of stola ook heel prijzig!
Maar met het weer hier weet je het nooit, ik heb daarom een bollero online aan 55% korting gekocht bij Light in the box. Super veel keus en topprijzen heb alles aangekregen en het past perfect ook mijn trouwschoenen heb ik erbij besteld. kleurverschil is bij mij niet het geval ivoor is ivoor normaal he? grtj.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik1-12-2011 11:39:14

Hey! Ik trouw in het voorjaar en heb ook een bustierkleedje.
Mijn kleed op zich is het mooiste zo (blote schouders), ik zou het jammer vinden om mijn schouders te bedekken. Volgens mij gaat dit afbreuk doen aan de jurk en wordt alles weer zo 'gewoontjes'. Ik ga denk ik ook op mijn tanden bijten dan. Wss ga ik de weersverwachtingen een paar weken op voorhand wel in de gaten houden zodat ik nog kan zien he? Maar stiekem hoop ik natuurlijk op net zo'n fantastisch voorjaar als dat we dit jaar hebben gehad!!! :-) + natuurlijk nadien een stralende zomer voor de bruidjes nadien! :-) X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info