Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weet het even niet meer (bruidsjurk-Rijsel)

29-11-2011 19:28:19
Beste medebruidjes

Ik weet het even niet meer. In juli kochten we mijn jurk in complicité in Rijsel. Heel vriendelijk waren ze toen. Ik mocht iedere mogelijk jurk passen en ook de retouches zouden gratis zijn. Omdat toen slechts mijn ouders mee waren mochten we op ieder moment eens terugkeren om het met mijn zus en schoonzus te bekijken. Enkel een afspraak op voorhand maken was er ons gezegd.
Nu dachten we een uitstap te doen en ondertussen de kerstmarkt in Rijsel te bezoeken.
En nu komt het mijn zus (Romaniste) belde begin deze week en kreeg nogal vrij onbeleefd te horen dat het niet mogelijk was. Mijn moeder beslist de dag erop te bellen en te vragen naar de verkoopster die ons het kleed verkocht. Die weet te zeggen dat het weekend dat we origineel wilden er iets speciaals in de winkel te doen staat en dat we mogelijks dit weekend of het weekend nadien konden gaan. Opnieuw bekijken we of dit op zaterdag met al onze agenda's past. Vandaag belt zowel mijn zus als mijn moeder om te bevestigen waarop ze weer de verantwoordelijke onbeleefd aan de telefoon krijgen of we daar nu al weer waren dat ze al gezegd heeft dat in het weekend het niet mogelijk is om te komen kijken. Ze beweert dat dit in de winkel uithangt, maar moet haar zelf tegenspreken dat haar eigen verkoopster dat wellicht nog niet weet...?!
En wat wij gingen doen om de retouches uit te voeren dat dit ook op een weekdag moet. Mijn moeder dringt nog even aan dat wij allemaal werken dat het niet zo eenvoudig is + dat hun winkel wel open is op zaterdag en dat een kleed verkopen op zaterdag blijkbaar geen probleem is een service leveren daarentegen wel...
Op zich zou ik in de vakantie kunnen gaan, maar wat moet een mens er nu van denken hé. Kan je er dan wel op rekenen dat je kleed in orde zal zijn?! Mijn moeder die zelf snit en naad heeft gedaan stelde voor om eventueel zelf de retouches te doen en te zorgen dat we alles in handen hebben... Ik weet het niet meer.
Zijn er nog die ervaring hebben met de winkel? Wat doe ik hier mee... Ik kan er echt bij huilen!!!

Groetjes
Marie

Marieke
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1640

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik30-11-2011 9:14:02

Hey Marie,
Dat onvriendelijk behandelen aan de telefoon, vind ik echt niet kunnen.
Maar ik heb m'n jurk gekocht bij Jagré in Antwerpen. En daar hebben ze me bij de aankoop wel gezegd dat m'n eerste pas sowieso niet op een zaterdag kon. Dan hebben ze het te druk met bruidjes die een jurk komen kiezen. Voor de retouches moet ik dus tijdens de week komen.
Maar dit hebben ze dus duidelijk gezegd toen ik aan het kiezen was. Dus ik weet het op voorhand.

Katrien

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-11-2011 12:56:27

Heyhey,

Ik volg Katrien hierin.

Het onvriendelijk zijn kan inderdaad absoluut niet maar ik moet ook in de week gaan (in mijn geval bij Pierre Yves in Aalst) voor mijn eerste pas, zij deden dit ook niet op een zaterdag...

Groetjes!

Evelien

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik30-11-2011 13:37:32

Idem hier. Ik heb mijn kleed gekocht bij Le Chapeau in Bree en moet ook tijdens de week gaan voor mijn 1e pas. Het is ook wel te begrijpen dat het weekend moeilijker is omdat dan veel bruidjes willen komen passen hé, hoe zijn we zelf geweest :-)

Sofie

Meld misbruik30-11-2011 13:52:13

Ik heb ook geen pasbeurten in het weekend, dat doen ze gewoon niet. Gaat ook om de naaister die anders weekends zou moeten werken denk ik, en dat komt dan duurder uit.
Ik denk dat je dus toch in de week zal moeten gaan, zoals de meeste bruiden hier.

Ik heb mijn kleed (ondanks de gewéldige verkoopster!!!) trouwens niet bij Le Chapeau gekocht omdat dat toch net iets te ver rijden was voor de pasbeurten. Verder echt een winkel die ik kan aanraden, maar hij ligt voor mij een beetje in the middle of nowhere.

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik30-11-2011 20:16:06

ik heb dus het tegenovergestelde . Ik kon perfect voor mijn passen in het weekend gaan. Echter ik ben twee keer in de week gegaan,op eigen vraag, omdat het dan toch gewoon wat rustiger is en één keer in het weekend voor mijn laatste pas.
Mijn jurk komt van JPC te Antwerpen.

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik1-12-2011 6:47:57

Ik kon perfect gaan passen in het weekend... eerst is eerst om een afspraak te maken he, toch? Mijn afspraak ligt nu al wel 5 maanden vast.

Trouwens niet iedereen gaat op zaterdag hoor, mijn collega wilde zelf persé een dag in de week.
Wij zijn bij Maya's geweest in Hemiksem.

Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik1-12-2011 13:05:43

Hey bruidjes

Dank je voor de reacties. We hebben het 'contract' nog eens nagelezen en nergens staat er op dat het in het weekend niet zou kunnen...
En dat allemaal om het kleed eens aan mijn familie te laten zien, er moet zelfs nog geen naaister zijn voor de retouches...

Even laten bezinken zeker?

Groetjes
Marie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info