Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat is de volgorde van jullie namen?

29-11-2011 19:37:05
Welke naam schrijven jullie eerst?

meisjesnaam & jongensnaam
OF
jongensnaam & meisjesnaam

Lien
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1548

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:51:49

meisjesnaam & jongensnaam

klinkt beter bij ons :-)

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:52:18

Dag Lien,

Volgens de regels en gebruik is het eerst de meisjesnaam en dan de jongensnaam.
Bij ons gaat het dus ook zo zijn.
Nog veel succes!
Groetjes
Elien

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 19:54:31

Jep idd, eerst de meisjesnaam en dan de jongensnaam...alhoewel ik het andersom bij ons mooier vind! Lieve groetjes Alessia

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 22:20:55

Bij ons is het eerst de meisjesnaam en dan de jongensnaam, gewoon omdat het beter klinkt ;-).

Groetjes!

Evelien & Gunther ;-).

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik30-11-2011 6:59:42

Op de trouwkaart wordt eerst de naam van de bruid vermeld, daarna van de bruidegom. Vanaf het moment dat het echtpaar getrouwd is, hoort de volgorde voortaan andersom te zijn.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-11-2011 7:56:44

Dag, ja Sofie heeft gelijk!

Groetjes

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik30-11-2011 8:00:19

Wij hebben ons niets aangetrokken van wat hoort of de gewoonte is, wij hebben gewoon genomen wat wij best vonden klinken. Bij ons kwam mijn man zijn naam eerst op de uitnodiging.
groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 16:02:04

ik zou en heb altijd verkozen om eerst de jongensnaam te schrijven en dan de mijne. nu hebben we eens samen gezeten voor onze viering en het blijkt nu dat het eerst mijn naam moet zijn en dan zijn naam :) dusja zullen we dat maar doen voor onze vieringsboekjes en de rest! x

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik2-12-2011 8:32:48

Ik ben toevallig gisteren de boeken gaan halen met de huwelijksuitnodigingen, toen ik er in bladerde viel het mij op dat de bruid haar naam altijd eerst staat! Ik wist dit dus ook niet, en het klinkt best raar want iedereen zegt altijd Tim en Elke Maar mijn naam mag best wel eens eerst staan!

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik5-12-2011 16:21:44

Normaal gezien is het voor het huwelijk vrouw - man en na het huwelijk man - vrouw!

Lien
26-5-2012
 Meld misbruik7-12-2011 9:13:01

Okay, dan zetten we eerst mijn naam en dan zijn naam :-)
Thx ladies!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info