Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes: waar naartoe?

29-11-2011 19:38:50
Hebben jullie idee'tjes qua winkels voor de kledij van bruidskindjes? (meisje en jongen)
Graag regio Tielt-Roeselare.

Lien
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1334

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik29-11-2011 21:20:41

Hey Lien

Wij zijn voor onze meiden van 4 en 6 naar de H&M en Zara geweest: heel leuke collectie, goed te combineren en multi-afdraagbaar achteraf :) Ook betaalbaar, wat wij toch ook belangrijk vonden, ze groeien er tenslotte zo snel uit.

Groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-11-2011 22:19:49

Heyhey,

Wij gaan waarschijnlijk kijken in de communie-collectie van C&A en H&M, inderdaad superbetaalbaar en steeds bijeenpassende complete outfits (incl legging, haarlint, das enz ;-)).

Groetjes!

Evelien

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik30-11-2011 12:30:07

Hey,

Wij gaan naar buidskledij Steven in Torhout. Valt ook goed mee van prijs.

groetjes!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik30-11-2011 13:37:26

Heyla, C&A is een echte aanrader. Wij hebben daar ook de kleertjes gekocht voor onze bruidskindjes. Tussen de communie kledij kan je heel wat leuke dingen vinden, en ze kunnen et nadien ook nog wel een tijdje dragen! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...