Terug naar overzicht
Wij zijn alleen in het gemeentehuis getrouwd en dat was suuuuper!Veel hangt evenwel af van de burgemeester/schepen in kwestie. Bij ons werd er veel tijd voorzien, was er een heel gemoedelijke sfeer. Een ceremonie hebben we dan ook niet gemist.
Ah dan hebben jullie ook geen tekstjes gezocht? Ik moet nog eens gaan horen hoe het gaat verlopen
Beste,Sommige burgemeeesters vinden het echt belangrijk dat ze best. Maar...... ik kom ook op plaatsen waar ik de tijd niet heb om mijn wagen te parkeren. De koppels zijn daar rapper buiten als binnen. In Hasselt bv is het aan de lopendede jonge koppels hartelijk welkom heten op het gemeentehuis en heel dikwijls ook in hun gemeente Ze nemen er dan ook ruim de tijd voor om dit te doen. Bij ons in Ham voorziet de burgemeester zelf een kleine receptie. Aangezien wij ceremoniewagens en ceremoniemeesters hebben kom ik toch wel op een aantal gemeentehuizen. De gemeente Ham doet echt wel goed haar band. Niet iedere burgemeester kan even veel tijd besteden. Het hangt echt af van gemeente tot gemeente, van burgemeester tot burgemeester. Het is dan ook de burgemeester die de ceremonie leidt.Ik zou toch maar even goed informeren.