Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eten????

30-11-2011 22:01:20
hoi iedereen
wij geven in plaats van een groot klassiek avondfeest een leuk dansfeest voor al onze gasten.
omdat wij slechts een beperkt budget hebben, hadden wij gedacht om een frietmobiel te laten komen. we hadden een hele leuke gevonden, met gepersonaliseerde frietzakken, maar deze willen zich niet zo ver verplaatsen
terug naar af dus...

heeft er iemand goede ervaringen met bepaalde frituren of catering?
andere leuke ideetjes zijn ook altijd meer dan welkom!!!!
we zouden wel ongeveer een 10 euro per persoon willen rekenen (receptie doen we zelf, dus enkel voor het eten ;-) )

bedankt!!
groetjes
inge

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1234

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik1-12-2011 0:28:40

Ik zou in ieder geval je gasten hiervan op de hoogte brengen.
Lijkt misschien wat te zakelijk, maar zo zijn mensen nu eenmaal...komen speciaal naar je feest om uiteindelijk zich(zelf) te amuseren.
Ze moeten zich voorbereiden, hongeren zich wat uit (want het is feest vanavond), kopen een kado of maken een envelop op voor een bepaald bedrag.
Een desillusie kan vrij vlug ontstaan, wanneer ze merken, wat ze in 'ruil' krijgen, met alle gevolgen vandien.
Duidelijke info vooraf dus.
Indien het feest niet aan hun verwachtingen voldoet, verlaten ze de zaak: einde feest.
Legio voorbeelden, van hoe het mis kan lopen zagen we via VT4 (Zo zijn we...)
Nu, ik heb deze zomer op zo'n feestje gedraaid, frituur met aftandse tent.
Kreeg het publiek op mijn kant, iedereen amuseerde zich, ondanks ik er ook voor vreesde, maar liep goed af.
Hangt er een beetje vanaf ook welk publiek je over de vloer krijgt.
En welke andere ingrediënten je in je feestmix giet....
Ik zou niet te vlug het dansfeest starten, laat er gerust wat drank over gaan.
Laat maar wat veel meezingers draaien voor de seniors en wat hippe plaatjes voor de jongere garde.
Probeer bij een vriend(in) een beamer te lenen voor jullie leuke foto's van vroeger.
Je gasten willen geëntertaind worden.
Dansvloertje in het midden, met tafeltjes errond. (niet ergens in een hoekje)
Misschien wat extra opfrissen met kleurige groentenschotels, kost ook niet zoveel, maakt het allemaal verser en smakelijker.
Een lekker, vullend dessertje wat iedereen lust, bv goedkoop chocolademoussje met een wit topje.
Maak het lekker gezellig.

grtz www.discovideo.be

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik1-12-2011 5:23:32

Waar in de buurt zoek je? Want in de buurt van het waasland vind je er wel enkele (kan nu niet direct op de naam komen)

groetjes

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik1-12-2011 9:10:30

ik zoek in de buurt van waasland, ons feest gaat door in zaal toon te sinaai :-)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik1-12-2011 11:42:21

Hallo,

vrig jaar trouwde mijn collega, zij huurden een frietkraam en een pastakraam, een tent in hun tuin en alle benodigdheden voor in de tent: dit alles zorgde bij ons voor de discussie "hoeveel geef je cadeau per persoon als je naar zo'n avondfeest gaat?"

Na een gesprek met de collega in kwestie, die zelf trouwde, en een overleg over het kostenplaatje van die avond (dat was gemakkelijk uitgelegd omdat ik aan het uitzoeken was wat ik zelf wou voor mijn trouwfeest), bleek dat het huren van die zaken, even duur uitkwam dan het trouwfeest in onze feestzaal...

Mensen weten op voorhand inderdaad graag waar ze zich aan verwachten; maar velen begrijpen het ook helemaal verkeerd; wij krijgen maar een pakske frietjes dus wij passen onze cadeau daar aan aan? Sorry maar dit vind ik echt héél bekrompen. We betalen toch niet voor wat we krijgen? we geven een cadeau aan de gasten omdat we hen graag hebben en hun geluk willen delen. Bovendien kost dit meer dan wat de mensen denken...

en dan nu even on-topic: dit trouwfeest was in de buurt van Aalst (Oost-Vlaanderen), indien je graag wil vraag ik aan mn collega de contactgegevens van hun frietkraampje en pastakraam...

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik2-12-2011 8:17:49

Ik ben het helemaal eens met heidi! Ik wou ook net zeggen...als ik zelf naar een trouwfeest ga vraag ik me niet af wat ik ga krijgen om te eten, ik krijg een pakje friet dus ik geef maar 10euro??? Ik geef een bepaald bedrag om die mensen idd een mooi cadeau te geven, ik hoop toch dat mijn gasten zo zullen redeneren, ik reken niet op mijn geldcadeaus om mijn eten (feest) mee te kunnen betalen, ik zou graag iets willen doen in ons huisje of een reisje maken met de centjes die we hebben gekregen...

Inge: Wij gaan op ons feest een reuzepan laten komen, dit kost ons 16 euro per persoon. Is hetzelfde principe van bbq enkel word het vlees in een zeer grote pan gebakken, het zijn 13 soorten vlees, ze bakken een soort van paëlla en aardappeltjes ook. Ook in de prijs inbegrepen zit een koud buffet, fruitsla en sausjes. Als je wil brengen ze ook borden en bestek mee voor 1 euro per persoon en nemen de afwas mee! Is dus al werk uitgespaard Ik heb zelf al een paar feesten gedaan waar zij zijn komen bakken en was echt heel lekker!! De overschot mag je ook allemaal houden, zo gaan je centjes toch ook niet zomaar de vuilbak in! Je kan altijd eens een kijkje nemen he... http://www.stappaertsjos.be/

Groetjes Elke!

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik4-12-2011 11:00:38

bedankt voor jullie reacties en ideetjes

het zou niet alleen maar een bakje friet zijn hé, eerst een receptie waar we de hapjes zelf verzorgen, daarna friet en keuze uit 6 stukken vlees à volonté gedurende 2 uur en dan nog een dessertbuffetje.

och ja, ik trek het mij eigenlijk niet zo aan wat de mensen ervan zullen denken, zolang wij er maar volledig achterstaan en ons amuseren hé

groetjes

inge

Ellen
24-2-2012
 Meld misbruik5-12-2011 13:52:46

Hallo,

Je hebt in het Waasland : frituren De Vlieger: http://friturendevlieger.be/mobiele%20frituur.html en Patje op wielen:
http://www.frituurpatatje.be/voorpagina.php

Groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...