Terug naar overzicht
bij koonings in Deurne (NL) heb daar die schoenen aangehad voor te passen en die zitten hemels! groetjes
bij het bruidsparadijs heb ik er aangehad en inderdaad ze zitten echt goed. Ik twijfelde nog over de maat dus nog niet gekocht.
hey tegenwoordig is het mogelijk op je schoenen te laten kleuren. vraag even bij de bruidswinkel gr francis
@francis:ik denk dat ze de collectie naam bedoelt en niet de kleur
www.paradoxeurope.com Van deze groep komt de pink collectie.groetjes
Ik bedoel inderdaad de collectie pink en niet de kleur :)Ik ga eens kijken bij Koonings en bruidsparadijs. Hopelijk hebben ze het model dat ik wil (Fancy). Fingers crossed.
Heykes,Mooie keuze Ben zelf ook aant zoeken achter deze collectie en ook het model Fancy oftewel Cathy.Kan je evt iets laten weten moest je ze gevonden hebben? Ben zelf op de site van Bellissima aant zien om ze eventueel daar te bestellen. Kosten daar een 82 dollar geloof ik. grtz
je kan altijd eens een mailtje sturen naar beide winkels he, en horen of ze die hebben, dan moet je niet voor niks tot daar rijden.groetjes en alvast succes met de zoektocht :-)
Mijn schoenen zijn van Pink en komen van E&R in Beverlo. Dit is echter een bruidswinkel, dus ik vrees dat ze niet de volledige collectie hebben...
sorry niet goed gelezen