Terug naar overzicht
Mijn kleedje is van Miss Kelly, maar moet in januari nog eens terug bellen tot op heden was het nog niet binnen, ben wel heel nieuwsgierig...
Kan ik mij voorstellen.. kleedjes van Miss Kelly waren ook heel mooi, maar wou toch net iets minder pareltjes en dan was de keuze nog vlug gemaakt!
Proficiat met de aankoop!!Leuk é, kleedjes passen...:-)!!groetjes
Dank u!!Hihi idd super!!En ook dankzij Modeshow waar ik het gekocht heb, super mensen.
Hey, leuk é trouwkleedjes passen! Ik heb mij ook een Marylise'ke gekocht, super mooie kleedjes é.
Heej,Ja echt super leuk!!Die kleedjes zijn echt mooi, ni overdreven van pareltjes enzo maar toch nog heel knap. Vond in vergelijk met andere kleedjes de kwaliteit van de stof veel beter.Welk heb jij gekocht? Ik de Godiva
Dag Kim, ik heb de Agnes gekocht, ga eens google naar jouw kleedje Ja, inderdaad niet te veel tierlantijntjes maar toch heel romantische kleedjes.
Heb je kleedje eens opgezocht, heel mooi! Heb het ook nog aangehad Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!
Hehe kheb dat van u ook aangehad. Was mijn 2e keuze. Heb nog lang zitten twijfelen tssn die twee!!Dank u, jij ook veel succes nog
Oh, Kim & Benita, beide mooie kleedjes. Ik ben ook helemaal weg van de Marylise collectie!! Veel plezier nog!
Merci'kes Rebecca!
Idd allebei mooie en stijlvolle Marylise'kes!!groetjes
Mooi!!!Ik heb ook een kleed van Marylise gekozen.In februari mag ik terug voor eerste pas.Groetjes!Sonja
Dank u voor de complimentjes.Ik ook in februari terug voor 1e pas... ik tel al af