TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
22-6-2012
|
1-12-2011 17:43:51
Heej,
Ik ben gisteren naar Modeshow in Geraardsbergen geweest. Ze werken ook met afspraken en ze maken echt wel tijd (ben er bijna 2 uur geweest). Qua ondergoed maakt niet veel uit wat je aan hebt daar, ze doen u een torselet aan van bij hun omdat je zo beter ziet hoe je jurk gaat zijn op de dag zelf.
|
|
benita
8-9-2012
|
1-12-2011 18:26:53
Hey Clara, Als ik van u was zo ik gewoon de mama en schoonmoeder meenemen, en voor de 1ste pas eventueel met de mama en stiefmama? Ik had al op voorhand een wit setje gekocht, maar ik denk niet dat dit veel kwaad kan hoor als je iets donker aan hebt. Ik heb wel een bh gekocht waar je de bandjes van af kan doen, anders moet je die bandjes verstoppen en zo heb je een beter zicht van uw kleed. Ik heb ook eerst gebeld voor een afspraak, zo zijn ze zeker alleen met jou bezig. Veel succes met je zoektocht!!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
1-12-2011 18:56:08
Ik heb bij mijn bezoek aan de trouwkleedwinkel een huidskleurige strapless bh aangedaan die ik nog had liggen met bijpassende slip. Ik wou heel veel bustiermodellen passen dus ik vond dit het gemakkelijkste en dit ging zeker ook niet doorschijnen :-). Iets nieuws heb ik daarvoor echt niet gekocht hoor :-). "Paslingerie" aandoen deden ze bij mij niet, maar ik vind dat maar vreemd ook als iedereen dat moet aandoen en daar al in zitten zweten heeft....
Groetjes!
Evelien
|
|
Sarah
18-5-2012
|
1-12-2011 19:39:13
Ik had een creme kleurig setje aan (ook het enige bleke ondergoed dat ik bezit!), maar als ik jou was zou ik geen nieuw ondergoed kopen om te passen alleen! Spaar die centjes liever voor je bruidslingerie ;) Trouwens, mij hebben ze altijd gezegd dat rood ondergoed niet doorschijnt door wit, maar heb er geen ervaring mee...
|
|
Elke
13-7-2012
|
1-12-2011 20:10:10
Ik heb ook geen speciaal wit of huidkleurig ondergoed aangedaan om te passen en dat was geen probleem. Het hangt er natuurlijk van af welk soort kleed je kiest, maar bij mij was de stof dik genoeg dat mijn zwart ondergoed er zelfs niet doorscheen. Als je toch op safe wil spelen, dan kies je best voor rood, want bepaalde tinten rood schijnen helemaal niet door wit.
|
|
Heidi
7-7-2012
|
1-12-2011 21:31:07
oei daar heb ik helemaal niet op gelet als ik ging passen :p als je op je huwelijk het juiste ondergoed aanhebt is dat belangrijkste zeker :)
In verband met de mama's zou ik gelijk ook proberen te vermijden dat je je druk hoeft te maken om de twee schoonmama's. ga ofwel alleen met jouw mama (dat krijg je echt wel uitgelegd aan de twee andere), of zoals nogal werd gezegd, elk om toer...
Of wel zeg je op voorhand tegen de schoonmama's klaar en duidelijk dat het draait om JOU die dag en om JOUW trouwkleed: NIET om het verleden !! Als ze zich daar niet kunnen aan houden, dienen ze thuis te blijven!
You are all that matter !
|
|
Sandra
7-9-2012
|
1-12-2011 22:03:49
Hoi,
Ik had bij het passen een kanten slip aan in taupe kleur en een strapless rode BH... Ik had mijn getuige (ook beste vriendin) en mama bij om te kiezen. Bij de eerste pas neem ik wsl mijn bruidsmeisje en schoonmama mee...
Succes en veel plezier met passen!!
groetjes
|
|
Claire
25-2-2012
|
1-12-2011 23:22:17
Voor jouw vraag over passen bij Jagré: ik ben vorige zaterdag geweest, ook zonder afspraak, en ik was er rond 11 uur denk ik. Voor mij was er een bruidje het passen aan het afronden, en ondertussen mocht ik de winkel rondgaan en jurken uitzoeken om te passen. Nog voor ik de winkel rond was, had de vorige bruid afgerond. Ik heb zeker 20 jurken gepast, en we zijn eigenlijk helemaal niet gestoord. Er kwamen soms wel mensen binnen om iets te vragen ofzo, maar ik ben eigenlijk steeds alleen aan het passen geweest. Gewoon je kans wagen zou ik zeggen.
Andere aanrader in Antwerpen: La Tiara. Hier heb je best wel een afspraak nodig, zodat ze genoeg tijd kunnen uittrekken. Hier heb ik zelf mijn jurk gekocht en ik ben zeer goed geholpen door Kelly en haar mama.
Ondergoed / lingerie voor bij het passen: ik heb steeds mijn bh uitgetrokken omdat ik strapless jurken paste. Mijn boezem is nu ook weer niet zo groot en heeft niet veel steun nodig, voor het passen gaven de jurken voldoende steun om een goede indruk te geven van het "eindresultaat". Voor de rest gewoon een witte slip (de bovenste uit de schuif, kon evengoed een zwarte of een groene zijn).
Ik zou bij het kiezen van de jurk alleen je mama meenemen, en dan bij de pasbeurt(en) je schoonmama en stiefschoonmama.
|
|
clara
1-9-2012
|
2-12-2011 9:35:37
thx voor reacties :) ik ga het dan toch proberen morgen bij jagré (spannend!!). Ik ga de eerste keer de drie "mama's" nog meenemen en ik ga hen in de auto al heel duidelijk zeggen dat wie zich niet gedraagt, de volgende keer thuis mag blijven ;) Ik denk dat het mss best is om ze ook mee te nemen om de spanningen al wat te laten weg ebben vóór het trouwfeest. :p
|
|
Elise
18-5-2012
|
2-12-2011 16:39:34
neem bij het passen mee bij wie je je op je gemakt voelt. ik ben alleen met mn mama geweest. mn papa is ook eens meegeweest. ik wou er zeker niet teveel volk bij. je neemt denk ik beter meer volk mee bij de pas daarna.. dan heb je toch al gekozen :) qua ondergoed: doe rood aan als je dat hebt. als je dan toch een dunnere stof kiest zie je dat er niet zo erg door als zwart ;-)
veel succes!
groetjes, Elise
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|