Terug naar overzicht
Ik heb ook veel winkels moeten doen! hellluup dacht ik al :)gelukkig ook mijn droomjurk gevonden. ik wou eerst voor een vrij eenvoudige jurk gaan maar dat is toch ook net iets anders uitgedraaid :)Jouw jurk is ook wel iets speciaals zeg! Is ze niet zwaar?
Hey, ben eventjes gaan piepen en wauw! Heel erg mooi... Na zoveel winkels kun je nu weeral iets aanvinken aan je to-do-lijste :D Nog veel plezier met de voorbereidingen! Lieve groetjes Alessia
Ik ben blij voor je dat je eindelijk je jurk gevonden hebt! 't heeft heel wat voeten in de aarde gehad, hé.Maar, mag ik je vragen om af en toe eens interpunctie in je posts te gebruiken ? Dat maakt het lezen ervan zoveel makkelijker ;-)liefs
Hoi,Waaauuuuwww!! Echt een hele mooie jurk!Is ze inderdaad niet zwaar? Ik wou ook eerst een Maggie (de Regina) maar ik vond ze echt loodzwaar en zag me er geen ganse dag in rondlopen...Maar echt wel heel mooie jurk waar je zeker in zal schitteren!!!groetjes
6 winkels? Ik ben echt content dat ik in de eerste winkel al bij het eerste kleed dé klik had! Oorspronkelijk wou ik een cocktailkleed en niet in het wit, omdat we geen groots trouwfeest geven. Het is wit geworden en echt wel een trouwkleed om u tegen te zeggen :D
hoi ,nee ,ze is niet zwaar. Het is niet die zware zijde van sommige andere sottero kleedjes misschien dat ze voor de midgley collectie is lichter stof gebruiken ?. @ gitte : je hebt gelijk . kheb nogal de slechte gewoonte om alles aan elkaar te schrijven zeker als er veel emotie aan te pas komt
Dikke proficiat Tima! Ben blij dat je je droomkleed gevonden hebt!Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes,Tamara
Leuk te horen dat je je kleedje gevonden hebt!!Ik heb "je zoektocht" wat gevolgd op het forum hier.Ik vind het trouwens heel mooi kleed, zelfs de voorkant op foto!
khad wat bang voor het anti climax gevoel maar nog niet had . telkens een big smile als ik mijn kleedje zie dus het zit wel goed denk ik