Terug naar overzicht
Mijn schoenen komen van KEN en ik heb ze 49 euro betaald.Tegen dat jij trouwd zal zeker de communie collectie er zijn!
bij mijn vaste schoenenwinkel hebben ze toevallig bruidsschoenen ( Van Loock Zandhoven) en ik ga tijdens de solden denk ik 'toevallig' binnenvallen bij een aantal bruidswinkels.
Ik wacht ook de communiecollectie af en ga voor een gewone winkel. vind die bruidsschoenen maar niks, qua stijl niet mijn ding.
je kan ook eens kijken op www.brandos.be groetjes
HoiIk ben bij Noë By Julie in Waregem geweest. Daar hebben ze pumps in alle mogelijke kleuren (ook verschillende tinten wit en crèmekleur) met verschillende hakhoogtes en keuze tussen een ronde of een spitse tip voor ongeveer 90 euro. De pumps die ik er gevonden heb, hebben exact dezelfde kleur als mijn kleed :-).GroetjesDot
Ik heb mijn schoenen besteld bij www.brandos.be
Hey, Mijn schoenen zijn van Elsa Coloured Shoes ( http://www.elsacolouredshoes.com/ ). In vele bruidswinkels verkopen ze die. Ik ging ze passen bij Scarpelinni in Oostende. Ik was meteen overtuigd: Die schoenen zitten zò gemakkelijk! Er zitten kussentjes aan de binnekant (helemaal rond: ook boven je tenen bv), zodat je er een hele dag mee kan rondwandelen en een hele nacht feesten zonder bleinen of pijnlijke voeten :). Je kan ze bovendien in elke kleur die je wil laten kleuren (bij mij wel handig, gezien ik met een kleurthema werk). Ze zijn iets duurder dan de gewone standaard schoen, maar volgens mij zijn prijs helemaal waard.
De mijne komen van de winkel waar ik mijn trouwkleed kocht. Maar in de gewone zomer (of communie) collectie vind je zeker en vast een wit hakje. Je moet er alleen rekening mee houden dat schoenen uit de 'gewone' collectie leer zijn en een bruidsschoen meestal satijn ofzo, dus hetzelfde materiaal als je jurk...
Ik heb de mijne gekocht bij Gabrielli in Roeselare.Uitgebreide keuze.Ik heb er gekozen van Luca Renzi en heb 166 euro betaald.Groetjes,Sonja
Ik ga in gewone schoenenwinkels kijken in de lente, maar ik ben dan ook van plan om gekleurde schoenen te kopen...
mja, de communiecollectie, maar ik had graag al bij mijn eerste pas, 25 januari, mijn schoentjes gehad. Ik was al van plan om bij Van Loock te gaan zien en ga zeker tijdens de solden piepen
Ik heb mijn trouwkleed gepast met schoenen die ik staan had, dan ga ik in de lente op zoek naar schoenen met dezelfde hak, het is niet hoog, 5cm, wil comfortabel lopen en toch nog elegant zijn. Het is een courante hak, dus zal geen probleem zijn om schoentjes te vinden.
mja dat kan ik misschien ook wel doen