Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons Mantovini of Ten Dauwe

2-12-2011 20:35:54
Hallo iedereen,

Na een aantal feestzalen te bezocht hebben, blijven er voor ons twee over die zeker groot genoeg zullen zijn voor ons feest.
We vinden de spiegelzaal van Mantovani zeer mooi en ze hebben ook een mooie tuin en terras.
Aan Ten Dauwe vinden we de 'fermettestijl' mooi

Maar welke moeten we nu kiezen?
Ik zou dus graag nog ervaringen horen van mensen over deze twee zalen, want voor ons is de keuze moeilijk.

Alvast bedankt,

Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1038

inge
15-9-2012
 Meld misbruik2-12-2011 21:48:52

Hey,

wij hebben gekozen voor de spiegelzaal in mantovani. Hadden ook een reeks zalen gedaan en vonden die het meest geschikt. Mooie zaal en een toog waar de mannen een pint kunnen drinken. was belangrijk voor mijn ventje. Zorgt voor een losse sfeer. De uitleg die we kregen nog vooraleer we beslist hadden die zaal te nemen, was heel uitgebreid. Heb al veel positieve kritieken gehoord over de service. Ook al eens een negatieve hoor, maar als je 120 man vraagt, zijn er altijd bij die niet tevreden zijn. Dat is moeilijk te voorspellen. het bestaat ook al lang, wat ook niet onbelangrijk is.Hopelijk ben je hier iets mee. Ik kan je pas volgend jaar na onze trouwdag onze ervaring meedelen, dus daar ben je weinig mee he.
Succes met je keuze, ik volg dit hier verder.
groetjes Inge

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik2-12-2011 23:33:59

Het zijn 2 verschillende, uitstekende locaties.
Als het eten, drank en de muziek ok zijn, zal niemand meer opkijken hoe het 'interieur' er uitziet.
Nog...niets tegen een toog hoor, maar als je een feestje draait, heb je liever dat je gasten allemaal rond de dansvloer hangen.
Een toog kan dus wel eens een 'dwarsligger' zijn op een dansfeest, ongeacht de tracks die de DJ draait. Kan dus als een averechtse magneet werken.
grtz www.discovideo.be

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik3-12-2011 13:51:38

Wij geven ons feest ook in Salons Mantovan.
Vorig jaar naar een huwelijksfeest geweest daar en het was super!!
Dus voor ons was de keuze heel snel gemaakt.

Jessica

Meld misbruik4-12-2011 13:59:47

Ik weet veel goede ervaringen van Ten Dauwe.

Wat het eten betreft kan ik je al zeker zeggen dat het er heel goed is. Ook de bediening is erg behulpzaam en vriendelijk. De omgeving is mooi en er zijn veel mogelijkheden met de zaal en tuin.

In mijn portfolio op mijn website vind je foto's van een huwelijk van in Ten Dauwe, deze van Ife en Olivier.

Groetjes,
Jessica

inge
15-9-2012
 Meld misbruik7-12-2011 20:40:24

Ben hier nog eens. Gisteren toevallig gesproken met collega en haar zus is dit jaar getrouwd in salons mantovani en ze waren heel tevreden. De voorbereidingen zijn super verlopen en ook het feest zelf was heel geslaagd. Lekker eten en goede bediening. Ik ben in ieder geval heel tevreden met deze kritiek. Wou het u ook meedelen. Misschien makkelijker om keuze te maken.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info