Terug naar overzicht
Hey,wij hebben gekozen voor de spiegelzaal in mantovani. Hadden ook een reeks zalen gedaan en vonden die het meest geschikt. Mooie zaal en een toog waar de mannen een pint kunnen drinken. was belangrijk voor mijn ventje. Zorgt voor een losse sfeer. De uitleg die we kregen nog vooraleer we beslist hadden die zaal te nemen, was heel uitgebreid. Heb al veel positieve kritieken gehoord over de service. Ook al eens een negatieve hoor, maar als je 120 man vraagt, zijn er altijd bij die niet tevreden zijn. Dat is moeilijk te voorspellen. het bestaat ook al lang, wat ook niet onbelangrijk is.Hopelijk ben je hier iets mee. Ik kan je pas volgend jaar na onze trouwdag onze ervaring meedelen, dus daar ben je weinig mee he.Succes met je keuze, ik volg dit hier verder.groetjes Inge
Het zijn 2 verschillende, uitstekende locaties. Als het eten, drank en de muziek ok zijn, zal niemand meer opkijken hoe het 'interieur' er uitziet.Nog...niets tegen een toog hoor, maar als je een feestje draait, heb je liever dat je gasten allemaal rond de dansvloer hangen. Een toog kan dus wel eens een 'dwarsligger' zijn op een dansfeest, ongeacht de tracks die de DJ draait. Kan dus als een averechtse magneet werken.grtz www.discovideo.be
Wij geven ons feest ook in Salons Mantovan.Vorig jaar naar een huwelijksfeest geweest daar en het was super!!Dus voor ons was de keuze heel snel gemaakt.
Ik weet veel goede ervaringen van Ten Dauwe. Wat het eten betreft kan ik je al zeker zeggen dat het er heel goed is. Ook de bediening is erg behulpzaam en vriendelijk. De omgeving is mooi en er zijn veel mogelijkheden met de zaal en tuin. In mijn portfolio op mijn website vind je foto's van een huwelijk van in Ten Dauwe, deze van Ife en Olivier. Groetjes, Jessica
Ben hier nog eens. Gisteren toevallig gesproken met collega en haar zus is dit jaar getrouwd in salons mantovani en ze waren heel tevreden. De voorbereidingen zijn super verlopen en ook het feest zelf was heel geslaagd. Lekker eten en goede bediening. Ik ben in ieder geval heel tevreden met deze kritiek. Wou het u ook meedelen. Misschien makkelijker om keuze te maken.groetjes