TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
3-12-2011 0:26:45
Hey,
Persoonlijk zou ik het kleed bij me thuis laten hangen (dan ben je er zeker van dat je het hebt en geen geld betaald voor iets dat je mms niet meer terug ziet). Zou wel maar het geld betalen als ik het kleed vast heb, en je het dus mé kunt nemen.....
laten vermaken in haar winkel kan je dan nog steeds bespreken met haar om dit later in haar winkel te doen. Alé is mijn persoonlijk iedee hé...
Groetjes Ellen
|
|
Patrick
|
3-12-2011 9:23:30
Hallo Wat zeg je, een gekende bruidswinkel die zijn zaak gaat sluiten en dan een nieuwe gaat opzetten, dat snap ik niet goed hoor. Probeer eens met te zeggen dat je momenteel het geld niet hebt, je weet dan uit haar antwoord wat er gaande is misschien. Hier zal wel meer achter zitten, eerst eens goed informeren hoe het met de zaak zit, desnoods eens vragen aan een raadsman, dat is gewoonlijk gratis als het mondeling blijft. En wie weet kan je u geld niet terug eisen, ik vertrouw het in ieder geval niet, in augustus zal ze al wel geweten hebben dat de zaak ging sluiten, je kan dat geen eerlijke verkoop noemen. Er zijn genoeg bruidswinkels en je hebt nog een zee van tijd Winnie. Veel succes met je planning.
|
|
winnie
1-9-2012
|
3-12-2011 11:04:32
@ Ellen: bedankt voor de raad Ellen maar ik heb momenteel geen plaats om het kleedje te hangen en het moet nog twee maal aangepast worden dus moet ik 2 keer over en weer rijden met mijn kleed in de auto, wat ee service voor 1500 eur. En ik heb ook geen vertrouwen meer in haar. voor hetzelfde geld zegt zij volgend jaar als ik mijn kleed daar ga laten aanpassen: "sorry maar betaald is betaald, trek er uw plan mee". Mijn vertrouwen is gewoon weg...
@ Patrick: helaas ben ik hier dus al volop mee bezig omdat dit via hogere instanties te weten te komen wat mijn rechten zijn en hoe ik dit verder kan/moet uitspelen... vindt het gewoon raar dat zij mijn kleed gewoon ni mee neemt naar haar nieuwe winkel en daar gewoon zoals de rest zijn gang laate gaan. dus gewoon 1ste pas en tweede pas en gewoon saldo betalen. Maar neen, ik moet dat saldo nu betalen, binnen drie weken, ben eens benieuwd wat mij te wachten staat als ik dit niet doe... ik had mij dit toch allemaal anders voorgesteld hoor.. ik had mij een zorgeloze, leuke tijd voorgesteld om één van uw mooiste dagen te organiseren... pffff
|
|
Lauren
15-9-2012
|
3-12-2011 11:54:35
Kan je het kleed niet gewoon meenemen en vragen of het bij je ouders of een goede vriendin mag hangen? En is er echt nergens een plekje waar dat omhoog kan? Desnoods koop je een tweedehands rekje of kapstok en zet je het ergens bij? Je kan het dan gewoon bij een naaister in de buurt laten verstellen.
Ik zou proberen me niet zo op te winden in zulke dingen. Ja, het is een tegenslag en dat is echt niet fijn, maar ik zou het toch een beetje proberen te relativeren. Je huwelijksdag is een heel belangrijke dag en er gaan dingen mis, sowieso. Het zou zonde zijn dat je dag verpest wordt omdat je er te veel mee in zit.
Veel geluk met je kleed!
|
|
Patrick
|
3-12-2011 14:23:05
@ Lauren Ergens heb je wel gelijk, beter alles met een korreltje zout nemen zou wel beter zijn, maar het is ook een beetje het principe die telt, dat er al eens wat misloopt is zeker waar maar je mag niet altijd zomaar toegeven anders trekt het ook op niks. Persoonlijk zou ik me toch hevig verzetten, als je Winnie's item leest is het toch geen eerlijke manier van werken hé. Toch wens ik jullie verder veel geluk met jullie planning en hopelijk krijg je hier op dit forum wat positieve raad, daar dient het voor toch?
|
|
Carmen
12-1-2012
|
3-12-2011 23:32:05
Amai ik zou nooit zo lang op voorhand mijn kleed in huis willen. Ik zou niet meer in mijn kast durven komen uit schrik dat er iets aankomt. Weet je ondertussen al wat je rechten zijn? Ik vind dit maar een hele rara manier van gang van zaken!
|
|
Carmen
12-1-2012
|
|
|
Saskia
8-6-2012
|
4-12-2011 9:17:56
informeer is bij Test Aankoop! ik vind het ook maar raar...ik kan begrijpen dat ze een winkel moet dicht doen! Dat ze dit laat weten ook maar ze kan idd gewoon voorstellen dat je vanaf nu naar haar andere winkel moet komen.
Dus zeker goed informeren over je rechten!(en plichten)
|
|
Eline
7-7-2012
|
4-12-2011 20:07:15
Als een winkel dicht gaat, zou het begrijpelijk zijn, maar als ze nog een andere winkel heeft, is deze service niet correct. Ze zegt dat het crisis heeft, maar dat heeft dat er mee te maken als ze nog geld heeft voor een andere winkel? Ik zou toch aandringen en zeggen dat het ook voor jou crisis is, maar als je haar niet meer vertrouwt kun je best het zekere voor het onzekere nemen en vragen of het kleed bij je ouders of andere mensen die je vertrouwt kan hangen...
|
|
Ilse
10-10-2010
|
12-12-2011 16:59:46
Beste Winnie, ik weet wie je bent. Ik weet ook waar jij je kleed hebt gekocht. En ik ga je eens goede uitleg geven over deze winkel. Deze winkel gaat stoppen omdat er vanaf volgend jaar grote wegenwerken gaan gebeuren en die zijn niet te overbruggen ongeveer 18mnden gaan die werken op zijn minste duren. dat is ook de reden waarom deze winkel gaat stoppen daar. Deze mensen durven het risico niet te nemen om toch open te blijven want NIEMAND kan nog passeren, niet met de auto en zelfs te voet zal het geen lachertje zijn.De eigenaars hebben daarom besloten om dan toch maar die ene winkel te sluiten. Ze hebben veel liefde voor dit vak en daarom hebben zij een nwe winkel elders open gedaan maar wel op een andere BVBA een NIEUWE BVBA. Dit was boekhoudkundig interessanter.Zij hebben contact gezocht met alle leveranciers om er toch voor te zorgen dat alle jurken die besteld werden voor de bruiden dat deze voor 22 december geleverd konden worden. Geloof me dit was niet simpel maar alle leveranciers hebben goed geholpen en alle jurken werden geleverd. Gelukkig maar! Alle bruiden werden verwittigd en zij konden kiezen ofwel het kleed mee te nemen naar hun thuis en volgend jaar te laten vermaken door onze nwe winkel ofwel dat wij de jurken naar de nwe winkel brengen daar in bewaring hangen tot volgend jaar en dan te vermaken op afspraak. Ik begrijp niet dat jij hier een drama van maakt. Deze mensen willen gewoon alle klanten goed helpen. Maar boekhoudkundig gezien moeten wel de laatste bedragen in de huidige winkel betaald worden omdat deze boekhouding ook stopt. Ik hoop dat je nu eindelijk begrijpt wat de opties zijn. Door uw verdraaide versie breng je deze zaak en mensen in gevaar door zaken te zeggen en te denken waar niets van aan is. Trouwens je moet eens goed lezen vooraleer je op deze site een verhaal verteld, al gehoord van laster en eerroof? Daar ben je goed mee bezig. Om nog een rechtszaak te voorkomen zou ik ten eerste uw versie eerlijk vertellen ipv het te verdraaien, je excuses aanbieden. En geloof me deze mensen willen u alleen maar helpen door ervoor te zorgen dat jij je kleed toch zou hebben.Groetjes
|
|
Patrick
|
13-12-2011 12:31:13
@ Ilse, klaarblijkelijk bent u beter op de hoogte dan haar klanten, had het niet beter geweest dat de zaak de klanten degelijk informeerde via een brief met voldoende uitleg in de plaats van een telefoontje of zitten her wel degelijk leugens in het verhaal, alhoewel ik niet zou weten waarom daarrond verhalen moeten verzonnen worden. Als wegenwerken de echte reden is moet niemand nog panikeren en kunnen ze zeker in de andere winkel terecht. Het kan soms eens raar lopen op het forum maar er zal wel geen kwaad opzet mee gemoeid zijn, alleen een bruidje die wat verschoten heeft, ik denk niets meer en niets minder. Last en eerroof zijn grote woorden die niet thuishoren op een forum waar alleen maar bruidjes het beste willen op hun mooiste dag. Dat is mijn reactie, succes aan allen.Patrick
|
|
winnie
1-9-2012
|
14-12-2011 15:41:43
Beste Patrick, dank je om mijn verhaal te steunen. Na lang nadenken had ik mij ervover gezet en ben ik naar de winkel gestapt, heb het saldo netjes betaald en het kleedje mee naar huis genomen, gewoon om zeker geen risico te lopen. Heb ondertussen een telefoontje gekregen van de uitbaatster van de zaak die dreigde om naar de advocaat te stappen en mij voor de rechter te trekken wegens laster en eerroof omdat ik hierover een bericht heb gepost op dit forum (zonder namen te noemen weliswaar!!). Mijn bericht moet morgenvroeg tegen 9u van het forum verwijderd zijn ofwel moet ik posten dat het allemaal niet waar is wat ik verteld heb. Helaas ben ik ook al te weten gekomen dat ik niet de enige ben met problemen met deze zaak, er zijn ook nog andere bruidjes op dit forum die er geen goede ervaring mee hebben... heeft daar ook al gedreigd met rechtzaken en vanalles... in ieder geval... in haar nieuwe winkel zal ik niet meer welkom zijn om mijn kleed te laten verstellen vrees ik ;-)
|
|
Patrick
|
15-12-2011 9:01:03
Je hebt hier geen overtreding begaan hé, er zijn geen namen genoemd, dus zeker niet van wakker liggen. Je hebt alleen je mening geuit en die is terecht. Het is niet omdat we een zelfstandig beroep hebben dat we meer mogen dan iemand anders.Gelukkig heb je het droomkleed in handen en de rest zal ook wel opgelost geraken. Veel geluk met je huwelijk en het beste.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|