Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansfeest

2-12-2011 23:02:32
Hey allemaal,

Even een vraagje:
wij geven een dansfeest en zetten dit ook zo op onze uitnodiging. Is dit dan voor jullie duidelijk dat er geen diner of dergelijke wordt voorzien? Of moet ik dat nog extra in de verf zetten.
(wat hapjes en dessertbuffet zullen er zijn, maar het is niet de bedoeling dat men met een lege maag komt).

Wat is jullie mening hierover?

Groetjes Wendy

wendy
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1878

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik2-12-2011 23:13:07

Hey, hier vind je een duidelijk voorbeeld terug van wat je op de uitnodiging kunt zetten. http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=331898&subjec... Alessia

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik2-12-2011 23:44:29

Plaats het er op zoals je zelf schrijft: "dansfeest met een hapje en dessertbuffet".
grtz www.discovideo.be

pit
18-5-2012
 Meld misbruik4-12-2011 9:38:38

Hey,

Wij geven ook enkel een dansfeest met een receptie met hapjes en een dessertenbuffet, zowel zoet als zout (kaas).
Wij zetten volgende tekst op onze uitnodiging:
Als de receptie en het dessert van "zoet & zout" is geweest
dansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!
Ik denk dat het zo wel duidelijk is dat er geen diner volgt :)
groetjes,
Pit

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik4-12-2011 19:58:46

wij geven ook enkel een dansfeest en hebben hier ook nog zeer veel vragen bij

zoals bijvoorbeeld: hoe doen jullie het voor het ontvangen van de gasten en hoe openen jullie dan juist het feest?

bij een klassiek trouwfeest word dit geregeld door het personeel van de zaal maar ja...

ben benieuwd

groetjes

inge

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik5-12-2011 8:50:00

Wij eten ook in beperkte kring en nodigen dan alle andere gasten uit vanaf 21u. Zij krijgen eerst een aperitief met hapjes en later op de avond broodjes.
Wij zouden iets in deze aard op de uitnodiging zetten:

We nodigen jullie graag uit om met ons mee te vieren, met een hapje en een drankje.
Jullie zijn welkom vanaf 21u in feestzaal ...

Ik hoop dat de mensen dan snappen dat ze geen uitgebreid diner krijgen :-)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik5-12-2011 12:46:22

Hey,
Je kan niet duidelijk genoeg zijn. Mijn schoonzus verwachtte ooit bij een trouwfeest eten te krijgen en dat was niet het geval met als gevolg dat de alcool zijn uitwerking niet gemist heeft ...
Bij ons gingen we eerst op restaurant met de suite. Om half 10 was het dan fuif. We hebben het uur bewust niet te vroeg genomen zodat mensen wisten dat ze al gegeten moesten hebben. En we hadden trouwfuif op de uitnodiging gezet dus geen twijfel mogelijk. Wij hadden ook geen echte receptie. We hebben gewoon iedereen begroet en gewacht tot de meeste mensen er waren (en met een drankje in de hand stonden) en om half 11 hebben we de openingsdans gedaan en daarna fuiven maar (wat veel vroeger is dan doorgaans bij de traditionele feesten). Om middernacht hebben we de dj wel laten omroepen dat er voor de mensen die honger zouden hebben lekkere broodjes klaarstonden.
Als je het woord dansfeest wil behouden dan zou ik zetten "dansfeest met een hapje en dessertbuffet"... is heel duidelijk.
Groetjes

Ellen
24-2-2012
 Meld misbruik5-12-2011 13:26:21

Hallo,

Bij ons staat er: wij nodigen jullie uit om 21u voor het dessertenbuffet met aansluitend dansfeest.

Groetjes

Eva

Meld misbruik28-9-2012 23:22:49

Wendy
ik ben oorspronkeleijk van aartselaar en zou ook daar het feest geven , kan je mij even wat tips geven van locatie enz maar ook restaurant of traiteur en taarten tips

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik29-9-2012 6:09:38

Hey Eva
Onze bruidstaart kwam van bij Peggy De Leeuw van http://www.snoes-cup-a-cake.com/
. Zij is van Niel. Heel mooie taart, en lekker ook!

Wij hebben een aantal traiteurs aangeschreven maar slechts van enkele een reactie gehad. Uiteindelijk geopteerd voor eentje uit Limburg (pasko) omdat die een leuk concept van huwelijksfuif had. Saillart uit Wilrijk leek ons ook wel heel professioneel.
Ons feest hebben we gedaan in een zaal van een school in Berchem (we kennen de mens die de zaal verhuurt, vandaar). Wat zalen betreft, dat was direct beslist bij ons dus daar kan ik je weinig info over geven. Hebben geen andere bekeken.

hopelijk ben je hier iets mee.
succes!
wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info