Terug naar overzicht
Hey, hier vind je een duidelijk voorbeeld terug van wat je op de uitnodiging kunt zetten. http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=331898&subjec... Alessia
Plaats het er op zoals je zelf schrijft: "dansfeest met een hapje en dessertbuffet".grtz www.discovideo.be
Hey, Wij geven ook enkel een dansfeest met een receptie met hapjes en een dessertenbuffet, zowel zoet als zout (kaas).Wij zetten volgende tekst op onze uitnodiging:Als de receptie en het dessert van "zoet & zout" is geweestdansen we de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest!Ik denk dat het zo wel duidelijk is dat er geen diner volgt :)groetjes,Pit
wij geven ook enkel een dansfeest en hebben hier ook nog zeer veel vragen bij zoals bijvoorbeeld: hoe doen jullie het voor het ontvangen van de gasten en hoe openen jullie dan juist het feest? bij een klassiek trouwfeest word dit geregeld door het personeel van de zaal maar ja... ben benieuwd groetjes inge
wij geven ook enkel een dansfeest en hebben hier ook nog zeer veel vragen bij
zoals bijvoorbeeld: hoe doen jullie het voor het ontvangen van de gasten en hoe openen jullie dan juist het feest?
bij een klassiek trouwfeest word dit geregeld door het personeel van de zaal maar ja...
ben benieuwd
groetjes
inge
Wij eten ook in beperkte kring en nodigen dan alle andere gasten uit vanaf 21u. Zij krijgen eerst een aperitief met hapjes en later op de avond broodjes.Wij zouden iets in deze aard op de uitnodiging zetten:We nodigen jullie graag uit om met ons mee te vieren, met een hapje en een drankje.Jullie zijn welkom vanaf 21u in feestzaal ...Ik hoop dat de mensen dan snappen dat ze geen uitgebreid diner krijgen :-)
Hey,Je kan niet duidelijk genoeg zijn. Mijn schoonzus verwachtte ooit bij een trouwfeest eten te krijgen en dat was niet het geval met als gevolg dat de alcool zijn uitwerking niet gemist heeft ...Bij ons gingen we eerst op restaurant met de suite. Om half 10 was het dan fuif. We hebben het uur bewust niet te vroeg genomen zodat mensen wisten dat ze al gegeten moesten hebben. En we hadden trouwfuif op de uitnodiging gezet dus geen twijfel mogelijk. Wij hadden ook geen echte receptie. We hebben gewoon iedereen begroet en gewacht tot de meeste mensen er waren (en met een drankje in de hand stonden) en om half 11 hebben we de openingsdans gedaan en daarna fuiven maar (wat veel vroeger is dan doorgaans bij de traditionele feesten). Om middernacht hebben we de dj wel laten omroepen dat er voor de mensen die honger zouden hebben lekkere broodjes klaarstonden.Als je het woord dansfeest wil behouden dan zou ik zetten "dansfeest met een hapje en dessertbuffet"... is heel duidelijk.Groetjes
Hallo, Bij ons staat er: wij nodigen jullie uit om 21u voor het dessertenbuffet met aansluitend dansfeest.Groetjes
Wendyik ben oorspronkeleijk van aartselaar en zou ook daar het feest geven , kan je mij even wat tips geven van locatie enz maar ook restaurant of traiteur en taarten tips
Hey EvaOnze bruidstaart kwam van bij Peggy De Leeuw van http://www.snoes-cup-a-cake.com/ . Zij is van Niel. Heel mooie taart, en lekker ook!Wij hebben een aantal traiteurs aangeschreven maar slechts van enkele een reactie gehad. Uiteindelijk geopteerd voor eentje uit Limburg (pasko) omdat die een leuk concept van huwelijksfuif had. Saillart uit Wilrijk leek ons ook wel heel professioneel. Ons feest hebben we gedaan in een zaal van een school in Berchem (we kennen de mens die de zaal verhuurt, vandaar). Wat zalen betreft, dat was direct beslist bij ons dus daar kan ik je weinig info over geven. Hebben geen andere bekeken. hopelijk ben je hier iets mee. succes!wendy