Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn ook beide zalen gaan bezoeken en hebben gekozen voor Salons Caipirinha...Bij Hof Ten Bosse vonden wij de receptieruimte buiten toch wel erg klein en de zaal was voor ons te klassiek.In Salons Caipirinha heb je meer ruimte en is het wat moderner. De uitbaters gaven ook veel meer uitleg. Voor ons was de keuze tussen die 2 zalen erg snel gemaakt.Veel succes met het kiezen.Groetjes
Wij trouwen ook in Caipirinha ;-)
In hof ten bosse ben ik zelf al geweest en daar kan ik wel van zeggen dat het dik in orde is!! Het was voor een 25 jaar huwelijk en tot in de details inorde!!!
Ik ben enkele weken ook naar een trouwfeest geweest in Hof ten Bosse en het was er op en top in orde! Een superbediening en prachtig dessert! Nog nooit gezien!! Bovendien zijn ze bezig met het aanleggen van een nieuw terras met zwembad heb ik gehoord. Zeker een aanrader :)
Ik ben een paar weken geleden ook naar een feest in Hof Ten Bosse mogen gaan. Ik was verrast door de mooi ingerichte zaal en de vriendelijke gastvrouw. Het was zeker in orde .