Terug naar overzicht
Hey Els,Corfu is echt prachtig! Ikzelf heb mijn aanzoek daar gekregen in een super klein bergdorpje genaamd chlomos. Daar komen geen toeristen. Er is één taverne. Ziet er wat gewoontjes uit maar als je dan door de taverne gaat en vanachter op het terrasje zit met een prachtig panoramisch zicht smelt je helemaal weg! Ja dat had mijn ventje goed uitgekozen als dé plek om mij te huwelijk te vragen!Groetjes
hey Tamara,De mevrouw van het reisbureau is er ook nog niet zo lang geleden geweest en zei ook dat er echt machtige uitzichten zijn en ook vanuit ons hotel! Mijn vriend is er héél lang geleden al eens geweest en vond het daar ook heel mooi. In de reisbrochure stond ook dat het een heel romantische bestemming is, dus ik kan mij wel voorstellen dat dit super is om daar ten huwelijk gevraagd te worden! Ik denk dat we na onze trouw daar gezellig gaan kunnen nagenieten!!
Hey Els!Jij trouwt op de zelfde dag als mij! Vertrek je dan de maandag erop of zo?Wij gaan vier dagen naar venetië onder ons tweetjes en daarna nog met ons zoontje ergensnaartoe (langer kan ik niet zonder mijn zoontje).Je kan best een auto huren in Corfu. Twee of drie dagen dan heb je het meeste wel gezien. Je hebt daar ook een plaatsje genaamd canal d' amour. Legende zegt als je erdoor zwemt dat je liefde blijft! Romantisch toch! Wel erg toeristisch daar. En het huis van Sissi. Keizerin Sissi heeft er een lange tijd gewoond. Ja, er is veel te zien en ideaal klimaat. Wij zijn ook in september geweest, was toen gemiddeld 29-30 graden. Zalig!Groetjes!
Hoi Els,Leuke bestemming, dat was één van onze eerste reizen samen. Het eiland is niet supergroot maar er is toch voldoende te zien. Minder op gebied van cultuur (op Rhodos bijvoorbeeld wel) maar vooral qua natuur. Wij hebben daar een uitstap gedaan langs zo allemaal kleine dorpjes en kregen uitleg over de plaatselijke gebruiken, legendes en het bijgeloof. Echt heel leuk!Verder hebben we een boottocht gedaan naar een plaats die ze "Blue Lagoon" noemden: anker uitgegooid en zwemmen maar, in volle zee! Tussendoor aan boord voor een lekkere bbq.Kortom: schitterende keuze!Groetjes,Lindsy
hé leuk al die tips!Het huis van Sissi staat al op mijn verlanglijstje ;-) maar die canal d' amour en dat boottochtje ga ik zeker onthouden! Mijn vriend is een natuurliefhebber en daarom hadden we ook gevraagd naar een bestemming met een mooie natuur en ook wat cultuur en een leuk stadje om eens in rond te lopen en wat te kuieren voor mij!@ Tamara; wij vertrekken op dinsdag! Zo kunnen we toch op ons gemak wat uitblazen na het trouwfeest! Nog 276 dagen te gaan hé ;-)Lijkt nog heel lang maar zal er waarschijnlijk sneller zijn dan gedacht! Moet je nog veel regelen? Jullie huwelijksreis zal dan ook al in orde zijn wss?! Venetië is volgens mij ook een romantische bestemming! Wil ik ook nog wel eens naartoe.Nog veel plezier met de huwelijksvoorbereidingen!