Terug naar overzicht
Bij welke maatschappij heb je dan geboekt?
Mexico, leuk! 1000 euro minder, hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Hoi Kim!Hoe leuk, wij gaan ook naar Mexico dit jaar op huwelijksreis! We vertrekken de 26ste december en vieren dus ook nieuwjaar daar, ik ben eens benieuwd! Het zal er dan 30°c zijn! Waar gaan jullie naartoe? Wij zitten in de Playa del Carmen, het hotel heet Sandos Caracol Hotel Resort & Spa. Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen,Leen
Hey Kim,Welk hotel? :) Wij zijn ook naar Mexico geweest op huwelijksreis (wel in oktober pas, nog niet zo lang geleden dus) en het was geweldig! Ga je geen spijt van hebben :)En inderdaad, ook geboekt via NL en scheelde ook iets van een 1000 EUR, erg eigenlijk eh? :) Wij wonen niet zo ver van NL en hebben geboekt bij Thomas Cook Roosendaal, zijn bij hen nu ook aan het horen voor onze volgende reis ..
Hey,Wij boekten via Arke en bespaarden zo ook redelijk wat centjes. Wij gaan begin januari voor 2 weken naar Sandos Caracol Hotel Resort & Spa. :)Groetjes
heylaWij hebben geboekt via arke.nl supervriendelijk.Wij gaan naar Riu Playacar. Leuk te horen dat het zeer leuk is in Mexico :-)Groetjes
Als je via Nederland vliegt kan je waarschijnlijk ook opteren voor comfort seats in het vliegtuig, heeft iemand een idee of dit ongeveer dezelfde meerprijs is als je in België betaald?
Ja ja inderdaad, dat hebben wij ook genomen, comfort seats. Is ook zeker nodig vind ik als je zo lang moet zitten. Betaalden ongeveer een 45 euro meer. Belgie was het 118 euro dacht ik.
Hallo,wij gaan ook naar de Sandos Caracol Eco & Spa in playe del carmen !Wat vonden jullie ervan !Ben benieuwd ....
Hey!Wij zijn ook in Sandos Caracol op huwelijksreis geweest!Het is er echt zalig, zooooo mooi, heerlijke resort, mooi weer, er lopen ook gewoon dieren in het resort: wasberen, neusberen, (ontwormde en verzorgde) katten, apen slingeren door de bomen vlak voor je terras, het eten is er zo lekker (verschillende buffetrestaurants en verschillende à la carte restaurants), en de mensen zijn er zo vriendelijk!!Ik zou zo terug willen gaan! :)Je kan er ook (gratis) een romantisch boottochtje doen waarbij je champagne en aardbeien met chocolade krijgt!Geniet ervan!