Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidegom: check!

4-12-2011 19:23:09
Vandaag was het een leuke dag voor mn ventje: hij mocht zijn outfit gaan kiezen! Normaal gezien ging ik niet mee, maar hij stond erop. En wauw zeg, wat knap, het is er eentje van Masterhand geworden. Hij draagt anders echt nooit een kostuum maar dit wilde hij bijna niet meer uitdoen! Hij loopt nu nog met een grote smile rond!
En als mn mannetje gelukkig is, ben ik ook gelukkig!

Groetjes

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 772

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-12-2011 19:42:13

Supertof!!

Wij gaan volgend weekend een eerste keer kijken, hoop dat het net zo goed afloopt! ;-).

Groetjes,

Evelien.

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik5-12-2011 12:35:14

Ja een vent in een schoon kostuum kan écht de moeite zijn, die van mij was ook om op te eten (en draag normaal ook nooit kostuums)
groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-12-2011 17:11:44

Oooh keitof!! Je zal ongetwijfeld heel trots zijn op je ventje en hij natuurlijk ook op zijn oogverblindende bruid!! :-)
Wij gaan pas einde januari/februari zien hoor, ik vind het nu nog wat vroeg...
X

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik6-12-2011 16:00:48

Ik hoop inderdaad dat hij even trots zal zijn op mij dan ik op hem, haha.
In de winkel zeiden ze inderdaad dat we mooi op tijd waren, maar zeker ook niet te vroeg.
Aan het kostuum van mijn vriend moest er niet veel aangepast worden (alleen aan de broek), binnen 2 weken zou het al klaar zijn.
Voor de herensuite gaan we huren en dit zou volgens de verkoper best in orde zijn tegen eind januari (kwestie van de juiste maten nog binnen te hebben).
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info