Terug naar overzicht
Hey Hanne,Gebeden heeft hij ons alvast niet gevraagd :)We hebben vooral gesproken over ons leven nu, wat we doen, onze verwachtingen in de toekomst, .... Daarbij heeft hij ook even gevraagd wat geloof voor ons inhoud en wat het geloof van onze ouders zijn. Hoe we zijn opgevoed, ....Hopelijk helpt dit een beetje, zenuwen zijn absoluut niet nodig (toch niet bij onze pastoor) :)Groetjes Titia
Hey! onze valt ook wel goed mee hoor, maar toch spannend :) Ik hoop dat het even goed zal gaan als bij jullie! Merci! x
Wij zijn gisteren langs geweest en hij vroeg ons welk thema we gaan gebruiken tijdens de mis. Wij vielen compleet uit de lucht, we wisten niet dat het de bedoeling was dat een bepaald thema de rode draad is tijdens de viering.
wij zijn ook gisteren bij onze priester geweesthij heeft niets gevraagd! ik had enorm veel zenuwen (ondanks dat ik weet dat hij heel aangenaam is) maar die bleken dus onnodig...hij heeft ons misboekje nagekeken (ik had het al zo goed als afgewerkt) en nog een paar nota's meegegeven (een tekst moest van plaats wisselen en een andere tekst nog bijgevoegd) dus het viel echt enooooorm mee :)veel succes!
Bij mij is dat héél goed meegevallen, hij vroeg naar ons beroep, deden een gezellige babbel. Ik denk dat ze gewoon de koppels wat beter willen leren kennen. En... ik kreeg zelfs 2 glazen rode wijn, als dat niet een moderne pastoor is ! :-)
Hey, ik ben net een site tegengekomen met heel wat tips voor je misboekje...http://www.renaat.be/webdoc1408.htm Lieve groetjesAlessia
Hey Alessia,die site had ik al gevonden:) heel handig e.. toch bedankt!Ben je een vriendin van Sanne & Cristian trouwens? Groetjes