Terug naar overzicht
Hallo,contacteer me gerust voor meer info via tantrijn@hotmail.comgroetjes,Sanderijn
Hallo, Ik weet niet of je Domino kent? Dit is eigenlijk een coverbandje maar zij, Tabita, zingt ook in huwelijksvieringen. Ze hebben volgens mij een website waar je alles op kan terugvinden. Ze zingt echt super! Hij speelt gitaar....GroetjesAnnelies
Dag dames,Bedankt voor uw reactie. Sanderijn ik zal je nog mailen, bedankt!Annelies: Domino ken ik ja. Wij hadden die dachten we al gereserveerd door in te spreken op voicemail maar blijkbaar had iemand hun eerder aan de telefoon gehad (wel na onze voicemail) en ja dat was meer definitief. Jammer genoeg konden ze ook niet op een later tijdstip optreden en dus was het helemaal niets geworden.Toch bedankt voor uw reactie!! Groetjes
Dag Anouk,Eerst en vooral: proficiat met deze grote, ingrijpende stap in je leven!Moest je nog niemand gekozen hebben, overweeg dan ook eens de Wysiwyg Wedding Singers. Vanuit onze musicalvereniging Wysiwyg zijn de wedding singers ontstaan. Voordeel aan onze format is dat je heel vrij bent in de samenstelling van zangers en muzikanten en dat we ook een geluidsinstallatie en -technicus bij hebben om alles perfect te doen klinken. Mail ons gerust op wysiwygvzw@gmail.com of bel me op het nummer 0479-991878. Meer info over Wysiwyg in het algemeen vind je op www.wysiwygvzw.be
Proficiat met jullie huwelijksplannen!Houden jullie van muziek met soul? Ga eens luisteren op www.josephinesings.com Wij hebben meerdere concepten. Zowel viering met enkel piano zang, accoutisch bandje voor receptie tot full coverband voor feest!Mail me gerust voor meer info.Nog veel plezier met de voorbereidingen!Jozefien0475/374534