Terug naar overzicht
heel moeilijke zaal vind ik persoonlijk. Kennissen van ons zijn er getrouwd begin september op een warme dag en hadden er een geweldig feest, we waren er toen zelf niet bij.Een vriendin van ons gaf er een verjaardagsfeest op 14 oktober toen het buiten heel koud was en we hebben daar allemaal een hele avond staan bibberen. Het regende op dat verj feest en die parking voor de deur is dan 1 grote slijkboel dus met feestelijke schoenen en kledij aan is dat ook geen cado.Los daarvan is het moeilijk om die zaal 'vol' te krijgen, zij had meer dan 200 man op haar feest en toch hadden we de hele tijd het gevoel dat die zaal veel te groot was. Nochtans was het gedeelte rechts van de deurvolledig afgesloten en had ze dus alleen de linkerhelft van de zaal in gebruik.Maar ik herinner me dus niet haar verjaardag maar wel dat ik koud had en mijn suède schoenen naar de filistijnen waren.
Ik heb er eens een trouwfeest meegemaakt waar ik buiten vroor. Dat is eigenlijk een grote serre, die met de zon erop snikheet is maar naarmate het avond wordt en de zon onder gaat, steeds meer afkoelt. Er zijn wel warmteblazers maar voor zo'n zaal brengt dat niet op. Je zit er ook vast aan 3 traiteurs dacht ik. De setting is wel speciaal maar als je gasten alleen maar onthouden dat ze bevroren zijn en dat de parking (zoals reeds gezegd) een veldritparcours is, heb jij er nadien ook alleen maar negatieve gevoelens bij. Je wilt toch dat je gasten tevreden zijn.