TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Romina
6-7-2012
|
5-12-2011 9:36:09
Hey hey Ik ben 1m50 en ben in augustus mijn kleed gaan kiezen. Ik had dus enorm schrik dat de jurken me niet mooi zouden staan omdat ik dus ook zo klein ben. Maar integendeel. Was echt mooi. Had wel mijn hakken mee genomen en was dus 10cm groter met passen :D. Ik denk wel dat je het best niet zo'n grote hoepelrok neemt. Bij het eerste kleed dat ik paste had ik best wel ene grote hoepelrok en het ging echt té wijd uit voor mij. Toen heeft ze me een smallere aan gedaan en was veel beter. Het gaat natuurlijk nog goed wijd maar niet té meer. Ik zou zeggen. Geniet van het passen. Komt wel goed.
PS: Kan jij de meldingen bekijken? Ik krijg dan een foutmeldig en kan dus niet naar de reacties kijken :s
Groetjes.
|
|
Shibby
3-8-2012
|
5-12-2011 9:39:57
Ik denk dat je dan gewoon moet zorgen dat het een model is waardoor je wat langer lijkt. Maar ik zie niet in waarom jij geen lang kleed zou kunnen dragen als je dat zelf graag wil :)
|
|
Romina
6-7-2012
|
5-12-2011 9:45:24
Kom even een voorbeeld geven. Ken je 'the little couple'? Die zijn ook getrouwd en zij is nog geen 1 meter groot en had ook een echt trouwkleed aan. Wel een kleinere versie :p maar het stond haar ook goed. Anders maar eens opzoeken via google.
Groetjes.
|
|
benita
8-9-2012
|
5-12-2011 9:55:27
Hey Melissa, Ik dacht dat eerst ook voor ik ging passen, maar alles stond me wat ik aan had! En zag er zeker niet kleiner mee. Heb heb zelf een kleed met een lange sleep en ben ook maar 1m55 (ook nie groot dus ). Hoge hakken draag ik niet de dag zelf, maar een klein hakje om pijnlijke voeten te vermijden. Die meisjes die je gaan helpen voor je kleedje te vinden, weten wel wat ze je kunnen geven hoor, dus geen paniek! ook jij vind jouw droomkleedje wel!!! @ Romina: ik kan ook mijn meldingen niet bekijken.
|
|
Melissa
11-8-2012
|
5-12-2011 10:02:22
Hoi hoi...
Moet eerlijk toegeven...wel al een hele geruststelling dat ik niet de enige ben met dat probleem ;)
Qua schoenen wil ik inderdaad ook wel redelijke hoge, om toch iets groter te zijn :p, iemand tips welke schoenmerken aan te raden zijn...dus hoge hak én zonder pijnlijke hielen? :)
Als iemand mij een foto wil doorsturen welk kleedje jullie aanhadden (ideetjes opdoen e...), graag!! :)
ps..ik kan de meldingen dus wel bekijken momenteel... Liefs..
|
|
Annelies
7-8-2010
|
5-12-2011 10:30:40
Hallo,
Ik denk niet dat dit een probleem is hoor, je moet gewoon rekening houden met het model van kleed (een Sissi kleed met brede hoepelrok beter niet). Maar in de winkel kunnen ze je zeker advies geven! Ook met een hak kan je wat foefelen met je lengte, hou er wel rekening mee dat je bijna de hele dag op deze schoentjes gaat moeten gaan....
Groetjes Annelies
|
|
Eva
23-3-2012
|
5-12-2011 11:16:35
Ik ben ook klein, alleen niet zo klein, 1m61, en m'n jurk is ook lang hoor. Alleen hoepelrokken of tulerokken stonden me echt niet, ik zag eruit als een roomsoes. Er zullen wel jurken zijn die jou staan, gewoon passen en doen!! :D Ik ga ook voor platte schoenen hoor, no way dat ik met pijnlijke voeten ga feesten! M'n vriend en familie en vrienden zien me graag hoe ik ben, en dat is klein ;D
|
|
Orily
7-5-2011
|
5-12-2011 13:52:28
Ik ben 1m52 en ben in een perfect trouwkleed MET toch wel een lange sleep getrouwd !!!! :D Dus zeker niet twijfelen, gewoon doen! Ik heb er enkel maar positieve reacties op gekregen.
Groetjes
|
|
ellen
14-4-2012
|
5-12-2011 13:53:21
Hey,
Mijn zus is ook een heel klein madammeke (ikzelf een 1,80m), er is een groot verschil.
Ze heeft ook een lang kleed genomen voor in de suite, maar een lang smal naar achteren met klein sleepje en hoge hakken er onder...
Ze staat er echt enorm goed mé, dus ik vermoed met een lang trouwkleed niet anders zou zijn. Wel werd ze veel kleiner wanneer ze een zeer bol kleed aan deed... dus een hoepel jurk zal iets minder lukken, en wss ook iets waar veel patroon in zit omdat er dan heel veel van het patroon afgeknipt moet worden.....
Maar zal je zeker beeldig staan een lange jurk, met het juiste advies komt het zeker inorde.
Groetjes Ellen
|
|
Veronique
16-6-2012
|
6-12-2011 12:30:15
Hier ook een klein bruidje ! Zelf was ik daar ook bang van maar toen ik mezelf in de spiegel zag was het héérlijk, dus gaan voor de lange jurk bruidje :-)
|
|
Melissa
11-8-2012
|
6-12-2011 15:09:10
Thx
|
|
Evelien
4-6-2011
|
6-12-2011 15:54:43
Hoi,
Ik ben zelf 1,56 m. Dus absoluut niet van de grootste en draag meestal geen hakjes. Voor ons huwelijk had ik een hakje van ongveer 4-5 cm (Luca Renzi).
Hebd e hele dag op mijn schoentjes rondgelopen hoewel ik meestal niet in staat ben dit te doen.
Ik had als jurk Allegra van Marylise, niet te breed en door de afwerking net onder de borst zorgde het voor een verlengend effect.
Lang is dus zeker doenbaar, zeker voor kleine bruidjes want een jurk in 1 kleur/1 geheel heeft net een verlengend effect.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|