Terug naar overzicht
Wij hadden Eddy Wouters, niks dan positieve reactie's op gehad. Onze bruidskindjes waren 1,5 en 2,5 jaar en zij hebben zich echt geamuseerd en wanneer het nodig was zorgde de ceremoniemeester ervoor dat ze rustig waren. Niks negatiefs over te zeggen.
Wij hebben Walter Sestig, hij komt van mortselHij was ook ceremoniemeester op vrienden van ons hun huwelijk. En hij is mij helemaal niet opgevallen. Als buitenstaander zie je soms meer dan als je zelf in de suite loopt en die man was precies onzichtbaar maar toch aanwezig. Hij had paraplu's bij, er heeft niemand in de regen gestaan van de suite. De kindjes konden 1 voor 1 naar het bruidspaar komen zonder problemen.Heb er alleen maar pos dinges over gehoord en gezien.
Hallo Britt,bedankt voor de tip!Ik heb hem gisteren gebeld en hij leek idd wel tof. Wat ik mij wel afvroeg, hij plant pas een echt gesprek 2 a 3 weken voor de trouw, wat ik toch zeker aan de late kant vind. Ook weet ik niet of ik hem doorheen het jaar zomaar even kan bellen met vragen, wat natuurlijk wel het geval was bij Loncin.Heb jij daar al ervaringen mee?groetjes,Sophie
Als je vragen hebt mag je altijd bellen hoor.Dat hebben die vrienden mij toch gezegd. Ik zal laten weten hoe de samenwerking verloopt:)leuk dat ik je kon helpengroetjes Britt
Beste, Ik werk ook soms samen met Walter Sestig en heb nog geen enkele slechte ervaring met hem gehad.Is aanwezig maar op de achtergrond en kan alles luchtig in goede banen leiden.Mvg,Tom Renders