Terug naar overzicht
kan je dat niet bij iemand thuis regelen? gewoon sandwiches laten bestellen ergens... het is ook niet zoooo lang om jezelf bezig t ehouden. Misschien kan je met de feestzaal waar de feest doorgaat een regeling treffen voor de lunch?Anders, Hof Ter Meyghem in Oudegem (bij Dendermonde), in Dendermonde zelf, of in Aalst een brasserie ofzo aanspreken, een van de tavernes op de markt (zowel aalst als dendermonde) aanspreken..... eindeloos veel mogelijkheden denk ik zo?
Hebben jullie een feestzaal voor een avondfeest?Kan je daar eventueel geen broodjes laten serveren?Desnoods door een broodjeszaak of traiteur als de feestzaal dit niet doet.Ikzelf ben van Londerzeel maar de 'enige' feestzaal die ik ken in de buurt is de Flandria in Steenhuffel en taverne de Grootte Hert in Londerzeel, die hebben boven een zaaltje.Succes ermee!
Wij trouwen in kasteel Diepensteyn. Aangezien ze onder de middag alles nog aan het klaarzetten zijn voor de ceremonie, receptie, diner en avondfeest, vind ik het zelf niet zo'n goed idee om daar de lunch te serveren. Bovendien is het toch wel een heel erg lange dag voor die gasten die dan al van 12uur 's middags aanwezig zijn. Bij iemand thuis bestellen is jammer genoeg ook geen optie, door persoonlijke omstandigheden. Zucht! Trouwen kan af en toe eens stresserend zijn . De vader van mijn verloofde had al voorgesteld om op restaurant te gaan met zijn kant van de familie. Daar ben ik al helemaal niet mee akkoord. Ik hoop dat hotel De Biek snel een offerte doorstuurt.
Hey Lynn,Probeer misschien eens 't moment (waar vroeger het verdiep was)die hebben toch verschillende vloeren ter beschikking misschien kunnen ze een deel afzetten voor jullie en broodjes aanbieden.Is bovendien nog mooie locatie ook.Groetjes
In moorsel kunnen jullie ook de Caelberg contacteren, die zitten op 100m van de snip.Wij geven ons trouwfeest daar binnen 8!!! dagen.