Terug naar overzicht
Wij trouwen binnen 20 dagen, en wij hebben het hele gezelschap in de paardentram gestoken.Dan kan je wat meer volk vragen.Veel plezier met de voorbereidingen, het jaar vliegt zo voorbij
Hey,'t hangt er natuurlijk ook een beetje van af van welke auto's je neemt( of je ze huurt met of zonder chauffeur), maar we zijn overlaatst naar ee nttrouw geweest en daar reden de getuigen ook elk met een auto.Maar zoals ik al zei, als je de auto's huurt met chauffeur, zal dat bij jullie natuurlijk moeilijk gaan.Groetjes,Nele
Hoi,wij hebben 6 wagens voorzien (waarvan 5x dezelfde zwarte en 1 speciale voor de bruid)1 voor mijn broer en schoonzus, 1 voor mijn vriend zijn zus (en ook getuige) en haar man, 1 voor mijn ouders, 1 voor zijn ouders en dan de onze. Natuurlijk zit je als koppel pas op het einde samen in de wagen.Groetjes,erika
wij hebben een londense bus gehuurd bij publibus. Zo zit iedereen gezellig samen en kunnen we de champagne al opentrekken onderweg naar de feestzaal ;-)
Hey,wij hebben een limousine gehuurd: daar kun je in met 8 of 10 personen en zo komt het minder duur uit dan als je 4 of 5 aparte wagens met chauffeur huurt! Er is voor ons in de limousine plaats voorzien voor ons, ons ouders, mijn vriend zijn zus en partner en de 2 bruidskindjes. Voor de getuigen is er dus geen vervoer voorzien.