Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis bestemmingen?

5-12-2011 15:16:00
Hoi iedereen,
We geraken er maar niet uit waar we naar toe gaan voor onze huwelijksreis,
om de haverklap veranderen we van bestemming,
eerst Kaapverdië maar dat blijkt toch nog iets te duur te zijn voor ons (aangezien we nog maar een huisje gekocht hebben),
dan Kroatië, maar ik vind dit persoonlijk niet zuiders genoeg , we hebben al eens aan Andalusië gedacht,
en nu denken we aan Malta. Waarschijnlijk zal het nog wel eens veranderen, maar gelukkig hebben we nog tijd genoeg.
Dus we willen liefst iets in Europa, en niet te duur.
Wie is er al naar Malta geweest? Is dit wat de moeite? Welk hotel, enz...
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt voor de reactie's!!!

benita
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 674

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-12-2011 15:18:58

Wij zijn dit jaar naar Bulgarije geweest. Dat was super !
Relatief goedkoop omdat je daar nog geen massa-toerisme hebt, prachtige zuivere zee en stranden, heel vriendelijke -niet opdringerige bevolking-, goed weer en mooie natuur, ...
Wij hadden wel een geweldig hotel : Royal Marina Palace,
Dit ligt een beetje afgezonderd aan een natuurpark, want wij houden niet van veel hotels naast elkaar aan een boulevard, maar dat is ieder zijn zin, he :)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik5-12-2011 15:36:27

hoi

Ik kan Griekenland (de eilanden dan vooral), Spanje (Andalusie) of Marokko aanraden voor 'dichtbij' vakanties. Budgetvriendelijk, mooi weer, veel te zien/doen,...

Mijn ouders zijn dit jaar (in augustus) naar Malta geweest, was heel druk toen, maar wel mooi en zeker de moeite (het is wel een eiland waar je ofwel helemaal weg van bent, ofwel niks van moet hebben, heb ik al gehoord). Ze hebben daar een appartement gehuurd (wel redelijk duur) en van prijzen ongeveer te vergelijken met onze prijzen hier in België.

groetjes
Joyce

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-12-2011 15:41:12

Hey Benita. Het is een vrij klein eiland wat er voor zorgt dat je makkelijk wat dingen kunt gaan zien. Ik heb er wel niet echt een zandstrand gevonden, is er voornamelijk wel kiezelstrand. Wij hebben destijds in Corinthia Palace gelogeerd - ferm de moeite!

maika
3-8-2012
 Meld misbruik5-12-2011 20:22:16

Ik ga dit volgen want wij zitten met hetzelfde probleem
Ik heb vandaag zitten denken op Marokko en Egypte
Vrienden van ons zijn al naar Malta geweest en waren daar wel heel tevreden over

groetjes

Erika
7-7-2012
 Meld misbruik5-12-2011 21:20:01

Kroatie is nochthans prachtig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums