Terug naar overzicht
Wij zijn dit jaar naar Bulgarije geweest. Dat was super !Relatief goedkoop omdat je daar nog geen massa-toerisme hebt, prachtige zuivere zee en stranden, heel vriendelijke -niet opdringerige bevolking-, goed weer en mooie natuur, ...Wij hadden wel een geweldig hotel : Royal Marina Palace, Dit ligt een beetje afgezonderd aan een natuurpark, want wij houden niet van veel hotels naast elkaar aan een boulevard, maar dat is ieder zijn zin, he :)
hoiIk kan Griekenland (de eilanden dan vooral), Spanje (Andalusie) of Marokko aanraden voor 'dichtbij' vakanties. Budgetvriendelijk, mooi weer, veel te zien/doen,...Mijn ouders zijn dit jaar (in augustus) naar Malta geweest, was heel druk toen, maar wel mooi en zeker de moeite (het is wel een eiland waar je ofwel helemaal weg van bent, ofwel niks van moet hebben, heb ik al gehoord). Ze hebben daar een appartement gehuurd (wel redelijk duur) en van prijzen ongeveer te vergelijken met onze prijzen hier in België.groetjesJoyce
Hey Benita. Het is een vrij klein eiland wat er voor zorgt dat je makkelijk wat dingen kunt gaan zien. Ik heb er wel niet echt een zandstrand gevonden, is er voornamelijk wel kiezelstrand. Wij hebben destijds in Corinthia Palace gelogeerd - ferm de moeite!
Ik ga dit volgen want wij zitten met hetzelfde probleemIk heb vandaag zitten denken op Marokko en EgypteVrienden van ons zijn al naar Malta geweest en waren daar wel heel tevreden overgroetjes
Kroatie is nochthans prachtig!