Terug naar overzicht
Hallo Vicky,Mijn vader is kapper en deze mensen weten (als het een goeie kapper is) direct waar je mee zou staan. Ik zou je kapper vrij spel geven. Het is tenslotte maar een proefkapsel en dan kan je zien of je er mee staat of dat je toch liever je staart wil behouden.Neem een kapsel waar je je goed bij voelt en ik zou zeggen probeer eens iets anders wie weet hoe tof je er mee staat. Succes met je keuze.Groetjes Carry
Hoi,ik ben zelf kapster en zou niet twijfelen aan de kapper . Maar het is belangerijk dat je goed uitleg geeft hoe je kleed is ( helemaal open , met een kraagje of zo ) dit speelt een grote rol . Probeer zeker verschillende dingen en een verschillende kapper !Voel je zeker niet verplicht om te gaan waar je altijd gaat . Afwisseling van spijs doet eten hé groetjes iris
Hoi,Ik ben gewoon een kapper binnengestapt en gezegd, ik wil een opsteekkapsel voor m'n huwelijk.M'n haar werd opgestoken en erna hebben we besproken wat ik er wel en niet goed aan vond. Op die maier kan ik de dag zelf direct zeggen hoe het precies moet...Ik steek ook bijna alle dagen m'n haar op dus wou iets speciaals en heb hiervoor speciale speldjes met strass gekocht + wil wat meer volume in het opsteekkapsel dan ik gewoon ben. Los haar zou niet passen op m'n kleed en vind m'n haar ook niet dik genoeg om het helemaal los te laten hangen...Veel succes en ik zou zeggen, heb inderdaad vertrouwen in de kapper...
Hey Vicky,Hoe was je proefkapsel vandaag?Groetjes Carry
HeyHet was heel leuk! Het was heel mooi gedaan. Mijn kapster zei ook dat een staart niet echt feestelijk is en mijn kleed is dat wel. Dus ze heeft het eerst allemaal gekruld en dan half opgestoken. Dat was echt mooi. Maar ik was nog niet helemaal zeker, wou het eens eerst laten zien aan iemand. Ik wandelde naar huis en merkte toch dat veel mensen keken naar mijn haar (dat veel te feestelijk was voor bij mijn short en topje). Heb het dan aan Thierry zijn tante laten zien die hier in de buurt woont en zij vond het ook heel mooi. Toen Thierry thuis kwam zei hij ook dat het heel mooi was, toen was ik gerust!GroetjesVicky09.09.06
Hey Vicky,Ben blij voor je dat je iets heb gevonden dat je zelf mooi vind. Groetjes Carry