Terug naar overzicht
fijn, geniet er maar van zal heerlijk zijn zo alleen met jullie tweetjes na de hectische periode voor de trouw
Dag JillLeuk te horen dat jullie dan toch op huwelijksreis gaanWij wilden ook graag naar Hawai, mexico, bali, ... ofzo gaan maar die reizen zijn zo duurWe zijn nu ook aan het kijken voor iets andersMisschien weekje Egypte ofzoOf ook citytrip maar dan in Italie. We zien nog :)Dus ik ben blij dat jullie ook een oplossing gevonden hebben.
Barcelona is super! Wij gaan ook niet zo ver -toch iets te duur- waarschijnlijk Cyprus al begon mijn vriend gisteren over Zuid-Afrika Hmm wie weet:D Lieve groetjes Alessia
Leuk! Geniet ervan!Liefs,Nathalie
Goed gedaan! Je zal ervan genieten! Wij gaan voor Venetië gaan enkele daagjesdenk ik. Lijkt me ook romantisch.
Barcelona is zo leuk!!Ben er dit jaar nog 2 dagen geweest...een dagje shopping en een dagje cultuur! ZO een leuke stad!!! En een goed alternatief denk ik ;-)!Wij twijfelen ook nog aan de honeymoon hoor...het is inderdaad veel geld en wij plannen ook nadien een huisje te kopen...als je dan meteen een 3000€ minder hebt op de spaarrekening, kan dat toch tellen vinden we...Dus, ik moet misschien ook nog op zoek naar een alternatief :-)!groetjes
@Alessia Wij zijn dit jaar 2 weken naar Cyprus geweest en ik kan het je zeker zeker aanraden!Moesten we er nog niet geweest zijn ik zou er ook op huwelijksreis gaan
@ Tamara: venetie is echt een aanrader !! super gezellig en romantisch. Daar heeft mijn lieverd mij ten huwelijk gevraagd :-)))