Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budgetvriendelijke huwelijksreis geboekt! Joehoe!

5-12-2011 20:07:14
Toch eventjes mijn vreugde met jullie delen...

We waren eerst van plan om een grote huwelijksreis te maken, maar zijn daar dan van afgestapt wegens het kostenplaatje. Vooral met zicht op aankoop van een huis binnen x aantal jaar, dachten we dat we onze centjes toch beter konden sparen.

En dan was er plots helemaal geen huwelijksreis meer... Snif snif.

Maar een vrouw zou geen vrouw zijn mocht ze toch geen achterpoortje vinden.

Zo gaan we de zondag na ons trouwfeest (op vrijdag) toch voor 5 dagen naar Barcelona. En tegen een heel schappelijke prijs, was er eigenlijk zelf een beetje van verschoten! We hebben geboekt bij Neckermann.

Conclusie 1: Ik content, hubby to be content, want hij wou al lang Barcelona eens zien.
Conclusie 2: Soms moet je toch eens jouw gedacht doen, zonder naar de hubby te luisteren. (Want die vond het eerst geen goed idee, maar toen ik alles al concreet had zei hij bijna direct dat ik mocht boeken, Juij!!!)

Zo, mijn week kan al niet meer stuk.

Een gelukkig bruidje

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1116

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik5-12-2011 20:13:53

fijn, geniet er maar van zal heerlijk zijn zo alleen met jullie tweetjes na de hectische periode voor de trouw

maika
3-8-2012
 Meld misbruik5-12-2011 20:16:25

Dag Jill

Leuk te horen dat jullie dan toch op huwelijksreis gaan
Wij wilden ook graag naar Hawai, mexico, bali, ... ofzo gaan maar die reizen zijn zo duur
We zijn nu ook aan het kijken voor iets anders
Misschien weekje Egypte ofzo
Of ook citytrip maar dan in Italie. We zien nog :)

Dus ik ben blij dat jullie ook een oplossing gevonden hebben.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-12-2011 20:18:45

Barcelona is super! Wij gaan ook niet zo ver -toch iets te duur- waarschijnlijk Cyprus al begon mijn vriend gisteren over Zuid-Afrika Hmm wie weet:D Lieve groetjes Alessia

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik5-12-2011 20:21:39

Leuk! Geniet ervan!

Liefs,

Nathalie

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik5-12-2011 20:32:33

Goed gedaan! Je zal ervan genieten!
Wij gaan voor Venetië gaan enkele daagjes
denk ik.
Lijkt me ook romantisch.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-12-2011 9:04:38

Barcelona is zo leuk!!
Ben er dit jaar nog 2 dagen geweest...een dagje shopping en een dagje cultuur! ZO een leuke stad!!! En een goed alternatief denk ik ;-)!
Wij twijfelen ook nog aan de honeymoon hoor...het is inderdaad veel geld en wij plannen ook nadien een huisje te kopen...als je dan meteen een 3000€ minder hebt op de spaarrekening, kan dat toch tellen vinden we...

Dus, ik moet misschien ook nog op zoek naar een alternatief :-)!

groetjes

maika
3-8-2012
 Meld misbruik6-12-2011 9:53:51

@Alessia

Wij zijn dit jaar 2 weken naar Cyprus geweest en ik kan het je zeker zeker aanraden!
Moesten we er nog niet geweest zijn ik zou er ook op huwelijksreis gaan

An
18-8-2012
 Meld misbruik6-12-2011 22:49:57

@ Tamara: venetie is echt een aanrader !! super gezellig en romantisch.

Daar heeft mijn lieverd mij ten huwelijk gevraagd :-)))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums