Terug naar overzicht
Ey Wendy,Wij geven onze feest daar volgend jaar in juni. Wij zijn in januari naar de zaal gaan zien, maar mij is dat eigelijk niet opgevallen :). Ik denk dat je daar niet veel van zal horen eens je daar zit hoor. Er is altijd geroezemoes/muziek in een feestzaal he.Groetjes
Hey,Wij houden ons trouwfeest daar ook op 14 April, en heb me ook al laten vertellen dat er sommige mensen het vrij koud vinden in de zaal... kwa geluid heb ik niet echt iets gemerkt...Toen ik er naar vroeg gaf de uitbaatster aan dat inderdaad vorig jaar de verwarming stuk was (deze nu hersteld is) en het daar mms aan lag....alvast heel veel groetjes Ellen Hermans
Wij trouwen daar ook op 23 juni! Hopelijk hebben we de verwarming niet nodig :) We zijn de zaal al verschillende keren gaan bezoeken en het geluid van de verwarming is ons nooit opgevallen. Zoals Caroline al zei zal het eventuele geluid van die verwarming met het gebabbel en muziek tijdens het feest volgens mij toch niet hoorbaar zijn. Wij hebben een live-band die tijdens het avondfeest zal spelen dus zullen er sowieso geen last van hebben :)Veel succes!Nathalie
hey,bedankt voor de reacties. Ik denk dat het geluid inderdaad wel mee opgaat in het gebabbel, geroezemoes en de muziek. Het was vooral mijn vriend die er mee inzat.@Ellen,als het een koude dag is vrees ik dat degene die met hun rug naar de tent zitten het misschien wel wat frisser zouden kunnen hebben.We hopen dus allemaal op een mooie zonnige warme dag!!Succes met de verdere voorbereidingen nog.Wendy