Terug naar overzicht
Hallo, mijn zus geeft daar volgend jaar in maart een babyborrel. Voorlopig nog geen ervaring mee dus..Ik dacht wel dat er een ruime parking is.groetjes,Sofie
Hey Liesbeth,wij zijn er afgelopen zomer ook gaan kijken om onze trouwfeest te houden vorlgend jaar in September, maar wij hebben daar helemaal geen goede ervaring aan over gehouden :-(...Van de kwaliteit kan ik niks zeggen, ben er zelf nog nooit op een feest geweest, maar voor het 'organiseren' van een feest daar....neen dank u; na 5 miuten had ik genoeg 'gehoord ' en 'gezien'. Ik raad u aan om zeker meerdere zalen/kastelen te bezoeken, dan zal het verschil voor u ook heel snel duidelijk worden...grtjsA.
Moet zeggen hebben daar een feest gegeven en zijn daar top verwend geweest.Prachtige receptie gehad en culinair verwend met diner tot in de puntjes.Daarna super leuk dansfeest met goede bediening en lekkere avondhapjes.Dit zijn mensen die zeker hun vak kennen.Culinair is op een hoger niveau gebracht.Voor ons was het een onvergetelijke dag!!Wij waren en zijn steeds nog overtuigd dat we hier spreken over een betere feestzaal.Succes met jullie opzoekingen.Met vriendelijke groet,
Hoi Liesbeth,Je bericht is van een tijdje geleden, dus misschien heb je intussen een zaal gevonden.Maar ik wou je gewoon nog even laten weten dat de babyborrel in De Zilte Zoen dik in orde was. Heel lekkere hapjes, super bediening en zeer verzorgde zaal en tuin!Enige minpunt is inderdaad het gebrek aan parking.groetjes, Sofie