Terug naar overzicht
Hey heb je een linkje van de verkoper ik ben wel gineteresseerd( een hoodie is wel gewoon een jogging met cap ;-) zacht of niet)
Heel leuk!Kan je idd de shop doorgeven?? :-)Bedankt en geniet er alvast van!!
Super!op etsy.com hebben ze leuke spulletjes hé?Ik wou ook zo een hoodie of badjas ofzo bestellen. Ook de 'I do'-stickers voor onder de schoenen wou ik bestellen... maar eerst afwachten tot ik mijn schoene heb, dan weet ik of ik er witte of zwarte kan bestellen :-)groetjes
Hoi damesAmai ik was blijkbaar deze morgen echt wel excited, want ik zie nu mijn mega dt fout.Ik heb dus betaald... :-)Hierbij de website:http://www.myonestopblingshop.com/category_2/For-the-Br... Hij ziet er echt niet pro uit, maar het is wel de moeite.Ik heb ook net gezien dat er in december 10 % korting is! Niet wachten dus :-)Ze geven je de tip om 1 maat groter te nemen en je moet dit zeker doen!@ Sara, het is inderdaad een jogging met kap en je kan zelf de kwaliteit of kleur kiezen. :-)
Hey Emilie,Hoe moet je betalen via deze site? Is dat met visa?Groetjes, Griet.
Visa of Mastercard...Dju toch, want da heb ik niet en nu moet ik wachten tot vanavond :-) hihi...
Hele leuke dingetjes zeg:-)Zou ook direct bestellen hoor.Welke kleur heb je genomen Emilie?Kent er iemand nog zo'n soort site waar je niet met visa hoeft te betalen maar met overschrijving of maestro?Alvast bedankt en veel groetjes:-)
je kan ook met paypal betalen, dus als je gewoon geld op je paypal overschrijft kan je wel zo gewoon betalen daar. moet je paar daagjes geduld hebben voor de overschrijving
Hey MiekeIk heb de zwarte genomen, hij is wel niet zo dik hoor. Maar omdat het toch voor augustus is, vind ik dat helemaal niet zo erg..Het zal moeilijk worden om hem in de kast te laten liggen :-)Veel shoppingplezier!Groetjes