Terug naar overzicht
ik had op onze staan:met deze kondig ikLars Martens aandat mama en papatrouwen gaan
ik ga normaal gezien een foto laten nemen van mijn zoontje met allemaal hartjes en rozen en dan had ik gedacht aan een tekstje zoals bv: Mij mama en papa gaan trouwen.... K vind het leuk als je de kindjes er ook bij kan betrekken.groetjes sofie
Wij hebben 2 dochtertjes en hebben een uitnodiging gemaakt met op de voor kant een foto van hen twee met de tekst pssss wij gaan iets verklappen..... en dan gaat de kaart int midden open en staat er ons mama en papa gaan in het huwelijks bootje stappen!!!Groetjes wendy
Wij hebben een gedichtje achteraan op onze uitnodiging dat zogezegd geschreven is door onze dochter. Daarin kondigt ze ons huwelijk aan, en geeft ze uitleg over de dress code, dat er mogelijkheid is voor een veggie menu en de geschenktips. De lastiger dingen dus ;D Het is heel speels geschreven en getekend met haar naam.
@Eva: dat klinkt wel heel leuk!Zou je misschien een voorbeeldje kunnen doormailen?Alvast bedankt!Katrienwetrouwen@hotmail.be
@ eva ik wil er ook wel een voorbeeldje van hebben want ik ben wel geïnteresseerd in zo een tekstje alvast bedankt Ingevriendje21@hotmail.com
helaba,wij hebben ook aangekondigd via onze zoontjes dat hun mama en papa gaan trouwen, wij hebben hun er ook bij betrokken wij hebben eerst zelf een tekstje gemaakt voor op de ene kant en dan aan de andere kant via onze zoontjes aangekondigd dat wij gaan trouwen grtjs vanessa
Ok ik zal het eens doormailen!
Bij deze kondigen wij aan dat mama en papa aan het trouwen gaanDe familienaam.(familienaam van de man) was ons al gegeven,nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven.
Wij hebben: X en X kondigen aandat hun mama en papa naar het stadhuis gaanDe naam x werd hen al eerder gegevenmaar nu krijgt ook mama hem voor de rest van haar leven
Heykes,Wij stappen op 04.08.2012 in het huwelijksbootje en zijn eveneens op zoek naar voorbeeld uitnodigingen met leuke tekst waarin onze kinderen de aankondiging doen.Deze zijn van harte welkom op sarah-terweduwe@hotmail.comThanks allemaal