Terug naar overzicht
een groot maar mooi opvallend bordje ernaast ;)
Il zou het vragen als ze jullie proficiat wensen :-)
Wij hebben het gevraagd als ze afscheid kwamen nemen. Zo van: Neem gerust een bedankje mee en er ligt ook een gastenboek om iets in te schrijven. :-)
Ik zou het zeker vermelden of duidelijk aanduiden!! Een vriendin van mij is vorig jaar getrouwd en bijna niemand had iets geschreven in het gastenboek...
Hoi, Je kan het ook eens aan de Dj vragen, dat hij het eens vermeld.
Ik zou inderdaad proberen om het zo veel mogelijk persoonlijk te zeggen.
Wat wij gaan doen is een beetje een andere tip. Wij hebben zelf een gastenboek ontworpen. We hebben iets gelijkaardigs gemaakt aan dit http://www.guestbookstore.com/wedding.html maar dan in het Nederlands.We laten die pagina's printen op iets dikker papier en laten dat dan inbinden op voorhand. Zodat het toch geen gesukkel zal worden op onze trouw met losse papieren.Ik heb schrik dat als we een blanco gastenboek gaan leggen er niet veel in geschreven zal worden. Of misschien altijd hetzelfde. Daarom laten we de mensen iets schrijven aan de hand van vraagjes. bv: Geef je gouden raad voor een gelukkig huwelijk, Van waar kennen jullie ons?, Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden...Dit kan je formeel houden of ook meer ludiek.
Hoi Tine,Wij gaan een soort van wensdoos gebruiken en leggen er papieren langs die de mensen dan in de wensdoos kunnen stoppen. Op het papier staat o.a naam,Uw wens voor ons, datum 1ste kind en dan nog een vraagje, maar dat weten we nog niet...Wij gaan dit langs onze bedankjes zetten en een kadertje bijzetten met een gedichtje dat ze iets mogen opschrijven. Tijdens onze speech gaan wij ook vermelden dat als ze doorgaan dat ze even iets tegen ons moeten komen zeggen en iets in het 'gastenboek' mogen schrijven... dan zal het wel duidelijk zijn zeker :-)Groetjes
halloIk ga het na mijn speech even vermelden. En als ik zie dat het niet echt vlot ga ik vragen aan een paar vrienden om eens rond te gaan met het boek ofzoEn ook nog even vragen als ze weg gaan en afscheid nemen
Ik ben van zin een gastenboek per tafel te maken, en dat dus aan tafel bij de mensen te leggen en regelmatig langs te gaan en aan te geven dat ze het gastenboek niet mogen vergeten, is voor mij nl héél belangrijk :)
Wij hebben tijdens de speech gevraagd om ons niet te storen op de dansvloer bij het buitengaan, maar gewoon iets tof in het boek te schrijven. En dat werkte :)
Hallo,Heel erg bedankt voor jullie tips!We hebben er zeker iets aan...groetjes, Tine
Goeie tips! Heb ik ook wel iets aan :)