Terug naar overzicht
Dit is in regio Vlaams Brabant, was dit er vergeten bij te zetten...
Hangt ervan af wat je wil natuurlijk. Bijna alle parochiezalen werken zonder traiteur. Maar ik weet niet of jullie zoiets zoeken. En elke gemeente heeft wel een zaal die vrij is van traiteur denk ik ,als je zoekt...
Ik ben van Limburg en hier heb je ook in iedere gemeente een zaal zonder traiteur. Meestal zijn dit parochiezalen of zalen die verhuurd worden via de gemeente.Ann
Eva,Als je in Vlaams-Brabant zoekt, is De Architect (St Martens Lennik)wel een valabele optie. Daar krijg je een lijst met traiteurs waarmee de eigenares goeie ervaring heeft. Dan kan je afspreken met de verschillende traiteurs tot je iemand vindt die bij je past.Als je een eigen traiteur hebt, kan je proberen om die voor te stellen, maar ik weet niet of ze daar open voor staan.Groeten,
inderdaad, de architect is ideaal. wij trouwen daar volgend jaar en je krijgt idd bij je 'contract' (Herlinde, eigenares, mailt dit vooraf al es door zodat je t ristig kan lezen) een lijstje met enkele traiteurs, afhankelijk van wat je wil zegt ze er ook wel bij wat hun specialiteit is. er is ook een lijstje met dj's die daar geregeld draaien. je bent echter tot niks verplicht en wil je zelf nog iets anders dan die op de lijst is dat geen enkel probleem.ik zou zeggen, ga es kijken!!! supervriendelijke ontvangst en echt mooie gerestaureerde schuur met terras en grote tuin.groetjes sas
Feestzaal, Feestcafé, Rent a Pub "Bouchout" te Affligem: een origineel kader met naar verluidt heel interessante drankvoorwaarden. Tegenover 't Brouwershof.