Terug naar overzicht
Dag Stefanie. De zaal heeft ons aangeraden om in januari nog is langs te gaan om alle details (zoals start van de receptie e.d.) vast te leggen. Wij zouden graag eind januari onze uitnodigingen drukken (dat is zo'n 3 maand op voorhand). Dan is er nog meer dan genoeg tijd om alles op te sturen.Dus je hebt nog wel even tijd... :)GroetjesElien
Hey hey, Hier ook nog 149 dagen op de teller, het gaat inderdaad vlug en er moet nog zoooooveeel gebeuren. Wij zijn in november naar onze feestzaal gegaan om de menu en dergelijke vast te leggen, en dan hebben we ook de uren van de receptie en avondfeest vastgelegd. Ik heb al gebeld naar de priester wanneer we eens kunnen langsgaan om dem isboekjes te bespreken, zodat ik ze kan laten drukken, maar daar moeten we in januari voor terug bellen om een afspraak vast te leggen... Ik zou toch nog eens terugbellen naar de zaal en zeggen dat je al gemaild hebt en dat ze niet antwoorden. Dat je toch een antwoord nodig hebt omdat je de uitnodigingen wil laten drukken...groetjes Ellen