Terug naar overzicht
Hallo Ellen,kan je me een foto sturen van de theelichthoudertjes? tine.b@hotmail.comalvast bedanktTine
Hoi Ellen,kan je mij ook de foto's doormailen?alvast bedankt!jili.de.weyer@gmail.comgroetjes
Wij doen de inkleding van de zaal helemaal zelf en willen er iets trendy lounge achtig van maken dus ik ben heel benieuwd naar de foto's. doriendingenen@hotmail.comThanks!
kun je me uw foto's doormailen?Alvast bedanktAnianikagroffy444@hotmail.com
Foto's zijn welkomlindecorten@hotmail.comDankjewel!Linde
Hier ook graag de foto's :-) nickyalen@hotmail.com
foto's zijn ook welkomyeluru051@hotmail.com
Ik zou ook graag de foto's van de theelichthouders zien.Alvast bedanktvanessa.roescher@hotmail.com
Ik ben ook wel benieuwd!dmn@telenet.beBedankt!
Hoi Ellen,Bedoel jemet eilandjes de partytafels?grtsAni
Nee de kleine tafeltjes met de poefjes erlangs, ik heb helaas nog geen betere foto's :-(groetjes,Ellen
Hey EllenWij moeten ook zelf onze zaal inrichten. Je foto's zijn dus ook bij mij welkom: kim.limerkens@hotmail.com.Dankjewel!
heb je de theelichthouders nog?heb je hier ook een foto vananikagroffy444@hotmail.comgrtsAni
foto's mailen naar valeke_21@msn.comheb wel interesse.Kiss Valérie
Hallo Ellen, Ik vermoed dat de loungemeubeltjes ondertussen al weg zijn maar kan je mij misschien vertellen waar je ze zelf gekocht hebt? Ik ben namelijk ook opzoek naar een goedkope lounge inrichting!Bedankt! Elisah
Gewoon in de Ikea , ik heb wel nog 2 eilandjes van 4 poefjes (donker grijs) en een wit tafeltje staan, die wil ik altijd nog voor een prijsje wegdoen moest je ze leuk vinden. Groetjes, Ellen
Hey Ellen, Ik had je onlangs een mailtje gestuurd maar ik denk niet dat jij dit al gelezen hebt. Heb je die twee eilandjes nog? Je mag me mailen op dmn@telenet.be Groetjes!