Terug naar overzicht
Hallo Maika,Vrienden van ons zijn net terug van honeymoon in Mexico en aan de foto's te zien zag het er super uit!! :-)Wij willen ook iets exotisch, maar gezien wij pas half september kunnen vertrekken is Dominicaanse, Cuba en ook jammer genoeg Mexico risicogebied voor orkanen...Dus, wij gaan ofwel voor Aruba (minder orkaangevoelig) ofwel voor Zanzibar (Tanzania dus). En wij gaan waarschijnlijk last-minute boeken via Arke (NL).Veel plezier nog met je zoektocht!groetjes
Hey Maika,Wij gaan ook naar Mexico op honneymoon :)Ik wou dolgraag Afrika doen (rondreis) maar dat is niet echt zo honneymoon achtig...Toen we naar het reisbureau gingen stelden ze ons Mexico voor en dat leek ons super...Vandaar de keuze...Wij gaan eind dit jaar, begin volgend jaar boeken...Groetjes.......
Ik dacht ook aan Thailand, Malediven, Mauritius. Maar Thailand is precies veel duurder en de andere landen zijn eerder op niets te doenEn ik vind als je dan toch een verre reis doet dat je toch wat cultuur moet opsnuiven Nathalie, laat me eens weten welk hotel je gekozen hebt Grtjs
We zijn vandaag naar het reisbureau gegaan en enkele offertes aangevraagd...We gaan proberen dit weekend te beslissen :)
Hey Maika,wij zijn deze zomer op huwelijksreis geweest in Mexico - Playa Del Carmen.(van 29/7 tem 9/8). Wij vonden het super! Hier kan je zon, zee, strand combineren met cultuur.van het orkaanseizoen moet je je niet te veel aantrekken, want dat is van juni tem oktober. Wij hebben er geen last van gehad.Vorig jaar zijn we zelfs in september naar de dominicaanse republiek geweest en hebben ook geen last gehad van het orkaanseizoen.Wat je in die landen wel hebt, zijn korte hevige regenbuien en hevig onweer. Maar wel de moeite om dat ook eens mee te maken :-)Dominicaanse was even mooi (is iets goedkoper), maar er is minder cultuur te zien..Waar de reis ook heen gaat, geniet er zeker van!!en ook van jullie trouwdag natuurlijk! :-)groetjes
vorig jaar hadden wij het super in mexico! prachtigste reis!
Wij zijn gisteren onze reis gaan vastleggen :)Het is Dreams Riviera Cancun Resort geworden in Puerto Morelos..Het lijkt ons een super hotel..
Dorien, welk hotel hadden jullie? Amai Nathalie, dat hotel van jullie ziet er super uit! Maar waarschijnlijk past dit net niet in ons budget :pWe laten het even rusten ( ondertussen kijk ik wel nog rond) en dan na nieuwjaar gaan we verder kijken en boeken :)Bedankt alvast allemaal
wij hadden viva wyndham azteca in playa del carmen ... alles op en top en we beschikten over twee hotels :) wij zaten in het kleinere maar mochten ook alles doen in viva wyndham maya. kan niets negatiefs zeggen! droomreis!
Wij zijn in oktober naar Mexico geweest, hotel El Dorado Royale. Een echte aanrader hoor! Het hotel heeft verschillende à la carte restaurants die allemaal echt geweldig zijn. We hebben uitstappen gemaakt naar Tulum (+ Xel-Ha waterpark), Chichen Itza, Isla de Mujeres met de catamaran .. Prachtig honeymoon hotel.Tip: boek via Nederland! Echt veel goedkoper ..
Dorien, blij dat te horen..Wij hebben dat hotel in gedachten voor onze huwelijksreis! Zelfs met de honeymoonsuite viel deze nog binnen ons budget!En inderdaad, wij hebben de prijzen eens vergeleken en als we in Nederland zouden boeken doen we ons in totaal 1.000 € voordeel!!!
Ik was juist eens op internet aan het kijken en het is inderdaad een groot verschil als je via Amsterdam vliegt. Boeken jullie dit dan via internet?
We denken het inderdaad via internet te boeken.. Heel misschien maken we er een uitstapje van en gaan we toch de grens over, maar hoogst waarschijnlijk wordt het toch via internet denk ik.. Wel opletten want bijvoorbeeld bij Neckermann kan je huwelijkspromoties niet ingeven op de site, dat kan enkel ter plaatse (hebben ze mij hier in een winkel gezegd)..
wij hebben in mexico bovendien ook nog een 6 a 7 tal uitstappen gedaan... die waren stuk voor stuk prachtig!!! ons hotel was echt top!!! wij hadden een kamer geboekt met zeezicht ... alles op en top!
wel even bij vertellen dat het een suite was :)
Dorien, zijn uitstappen in mexico duur? Of valt dat allemaal nog mee?
Wij hebben geboekt in een reisbureau in Roosendaal (wonen er niet ver van). Nu ja, eigenlijk is wel alles online gebeurd hoor, prijzen gevraagd enz.Uitstappen in Mexico moet je toch wel rekenen 100 EUR/pp/uitstap.
Okee, bedankt Kim
hoeveel de uitstappen ons juist koste dat kan ik niet meer vertellen. ik weet wel dat volgende zaken zeker de moeite zijn : - Tulum/Xelha- Chichen Itza + sunrise- Sian Ka'an - X-plore- Delphinus primax- X caret